Gå til innhold

Andre januarbarn som IKKE skal i barnehage ennå?


nungo

Anbefalte innlegg

Vi har valgt å utsette barnehagestart til september. Jeg var også hjemme med storesøster til hun var nesten 2 år og det fungerte veldig fint for oss. Jeg gleder meg til å være hjemme med lillemor ennå mange måneder! Vi går til babysang en gang i uken og skal også begynne i åpen barnehage. Synes tiden går utrolig fort og stort sett koser vi oss hver dag. Andre som har valgt (frivillig eller mere ufrivillig) å være hjemme litt lengre med barnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, sønnen vår skal heller ikke begynne i barnehage før til høsten. Det er vel både frivillig og ufrivillig... Vi hadde søkt plass fra februar, men har ikke hørt et ord... merkelig, men, men... det løste seg jo likevel.

Jeg er nemlig gravid igjen og går ut i ny permisjon 25. februar, dermed ble det på grunn av at vi utsatte litt permisjon i sommerferien (for mannen min er lærer) bare 5 dager vi "bommet på" i forhold til sønnen og slutten på "hans" permisjon og begynnelsen på "brorens/søsterens" permisjon. Disse dagene skal svigermor passe han.

 

Å ha han på fulltid i barnehage hadde uansett vært uaktuelt mens vi er hjemme i permisjon, synes han skal få være litt sammen med oss også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal lille tulla være heime og, pga eg ikkje har jobb å gå tilbake til (gikk på skule til eg fikk førstemann). Så i år har eg et håp om å få tatt lappen, så heller søke etter jobb når det er gjort. Så ser vi kor tid lille tulla skal i barnehage. Broren skal begynne i august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene skal heller ikke starte i barnehagen før i september. Jeg skal jobbe 50% natt og så tror vi at vi skal få det til å gå i hop med at mannen tar avspasering/hjemmekontor de dagene jeg behøver å sove. De dagene han ikke får det til så må jeg da bare prøve å holde meg våken... Kan bli litt tøft, men glad for at Helene kan være hjemme litt lenger. Storebror får korte dager i barnehagen og litt dager fri innimellom! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal heller ikke begynne i barnehage før til høsten. je jobber deltid på natt så mor har noen tøffe dager, men jeg vil heller det enn at han skal begynne i barnehagen alt nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden skulle egentlig begynne i barnehagen på mandag, men nå blir far permitert :( så da får han være hjemme litt lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke fått bhg-plass ennå, derfor blir jeg hjemme noen mnd til. Er bare glad for det! Tiden går fort og jeg koser meg med lille klumpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrian begynner i barnehagen i August. Hvis han får plass da. Planen min er å begynne å studere da. Er glad for at jeg kan være hjemme litt lenger med han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke fått plass, og regner ikke med at det skjer noe før til høsten. Det er både deilig og surt. Jeg elsker å være hjemme med gutten min, og nyte tiden vi har sammen før han må ut i den store verden "på egen hånd." Men samtidig begynner jeg å bli lei av å ikke bruke hodet noe særlig... Føler jeg blir dummere og dummere for hver dag som går! Savner også det sosiale med å jobbe. Nå har ikke jeg noen jobb å gå tilbake til, så det blir intens jobbsøking med en gang vi får bhgplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en snill mormor som har tatt seg fri ett halvt år. Så jeg kan jobbe, pappaen kan jobbe og han trenger ikke begynne i barnehagen før til høsten (hvis vi får plass da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...