mamarama og lille banan Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 vurderer å ta en tur til Gran Canaria. mini er snart 11 uker. jeg trodde de reiste på mors pass?
trillemamma Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Det er lenge siden de små reiste på mor sitt pass.
Piipii Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Nei det er det slutt på for lenge siden, så nå må alle ha egent pass
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 http://www.politi.no/portal/page?_pageid=34,49023&_dad=portal&_schema=PORTAL&articles7_mode=skjemadetails&articles7_articleId=33089&articles8_mode=downloadskjema&articles8_articleId=33089&uicell=uicell02b&navigation1_parentItemId=1927&navigation1_ Tror du må det ja, om den ikke allerede er ført inn i ditt pass, men dere har kanskje ikke vært på utenlandsreise med en på 11uker?
mamarama og lille banan Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2009 doh! det var den spontanturen...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Tar nok ikke mange dager å få pass på denne tiden:-)
mamarama og lille banan Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2009 ja, det er mulig, men det er snakk om å reise en dag eller to etter bestilling. blir vel knapt med tid. dessuten er jeg usikker på om vi i hele tatt skal reise, så det er litt styr med å lage et pass som ikke skal brukes
engajente Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Stor sjanse for at du fortsatt kan være spontan da, det tok oss 36 timer å få pass. Møtte opp på politistasjonen om morgenen den ene dagen og det lå i postkassa dagen etter. I Oslo.
~sjiraff~ Skrevet 9. januar 2009 #10 Skrevet 9. januar 2009 Hvis du ordner pass i dag, så ligger det i postkassa på mandag eller tirsdag. Det koster vel drøye 200 kr så store kostnaden skulle de vel uansett ikke være om det for blir ubrukt?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. januar 2009 #11 Skrevet 9. januar 2009 Nei sant det, men det varer i to år og koster 270,- Men jeg misunner deg om du reiser, vil ha sol selv jeg nå:-))
LapScouse Skrevet 9. januar 2009 #12 Skrevet 9. januar 2009 Så lenge du har fødselsattest er du godt i gang. Du trenger: -fødselsattest -Samtykke fra far (på paprir med mindre han er med) -Fars pass -Bilde av barnet -Barnet må være med Dette tar du med til politistasjonen, og det tar vanligvis et par dager før du får det. Så du kan enda være spontan!
mamarama og lille banan Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 9. januar 2009 må det være passbilde? skjønner ikke helt hvordan jeg skal få til å stable opp en liten en på 2,5 mnd i en fotoboks
Piipii Skrevet 9. januar 2009 #14 Skrevet 9. januar 2009 Gå til fotograf, det koster ca 120 kr. Er veldig vannskelig å få tatt bilder av de i fotobokser, vi prøvde men måtte gi opp
mai mammaen til to Skrevet 9. januar 2009 #15 Skrevet 9. januar 2009 bare å ta bilde hos foto knudsen eller noe. jeg fikk pass til mini da han var 3 mnd. gikk helt fint.. fikk det faktisk i posten dagen etterpå...og det var i august
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå