Gå til innhold

Andre som har venninner som alltid kommer for seint til avtaler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har invitert en venninne til lunsj idag. Hun var invitert til kl 10:30! Hun har ennå ikke komt og klokken er 11:10. Frustrerende.

Andre som har venninner som ikke kommer til avtalt tid? Venninnen min har fått beskjed mangen ganger at jeg ikke syns det er greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er vel litt slik sånn selv. Men IKKE når jeg er invitert til mat. Da kommer jeg i tide, og er ofte også ute i god tid. Men er litt sånn at jeg liksom alltid klarer å komme 5 min for sent til avtaler. Men har jobbet veldig med meg selv de siste årene, for jeg synes det er irriterende selv, og alltid ha dårlig tid. Og alltid være den folk venter på. SÅ nå er jeg sjelden for sen. OG jeg gir alltid beskjed når jeg blir det. Sender en meld eller ringer. Er ALRDI 40 min for sen til noe da. Det er jo veldig uhøflig. Veldig mye annet kunne våre gjort på den tiden!! Og kan jo ødelegge senere planer på dagen til den det går utover!

Det ironsike er at jeg som regel alltid klarer å komme på tiden nå med små barn, i motsetning til jeg gjorde når jeg var alene.

Skrevet

Jeg hadde blitt ganske stram da, ja!

Signerer ellers Kokkelimonke, for jeg er av den typen jeg også. Men jeg streber veldig etter å komme tidsnok.

Pussige er at når vi alle 4 skal avgårde (blir spennende å se hvordan det blir når vi er 5), så er vi alltid tidlig ute til ting. Når mannen min og jeg skal avgårde sammen, eller jeg alene, så er det omtrent umulig å komme til tida.

Men som sagt, er jeg invitert til mat, så er jeg til tida. Og skjønner jeg at jeg kommer mer enn 5 min for sen til en avtale, så ringer jeg/sender sms alltid!!!!

Skrevet

åhhh jeg haaaaaaaaaaaater det. En av mine beste venninner klarte å komme 1 time forsinket til bryllupsfesten vår til og med. Den var fin :/ Det er respektløst og umodent. Kjenner jeg har mye dårlig erfaring her ;D

Skrevet

Ja, har ei sånn venninne, men tror aldri hun har kommet mer enn 10 min forsent uten å gi beskjed. Hun har forresten begynt å være mer presis etter hun fikk barn.

Skrevet

etter jeg fikk barn er jeg alltid for sent ute nesten. Før var jeg alltid ti min før jeg skulle. men nå er det alltid noe som går galt i siste sekund.

Men jeg ringer alltid og sier ifra da:-)

hadde ei venninne som alltid var 10 min for sen, så begynte med å si ti min for tidlig til henne, så kom hun når hun skulle:-)

Skrevet

joda, har ei venninne... men er så vant til det nå, kjent henne hele livet, så når vi avtaler tider, så kommer aldri jeg før 10-15 minutter etter avtalen, det har ennå ikke skjedd at hun har kommet først( dette er når vi har avtale å møtes et sted)

Hun vet ennå ikke at jeg bare kommer noen minutter før henne....og jeg kommenterer alltid at hun er sein..hehe...en vanesak...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...