Gå til innhold

Huff. Alt man skal bekymre seg over!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettopp på Oprah, hvor de diskuterte dette med tørrdrukning. Husker jeg leste om den gutten i sommer, men hadde helt glemt det. Nå kommer jeg garantert til å tenke på dette hver gang sønnen min bader! Hvor skal det ende? Barn kan dø av de mest utenkelige ting!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan jo rett og slett ikke tenke sånn..

Da blir man gal til slutt og ender opp som den alle omtaler som psykomamma...

Det er risikabelt å leve...enkelt og greit..

Skrevet

Nei, man kan jo ikke det. Du har helt rett.

Men det er skremmende allikevel.

Skrevet

tørrdrukning? det var en bekymring jeg ikke hadde før...Hvordan foregår det?

Skrevet

Det kan jeg helt og holdent skjønne at du syns....

Og jeg skjønner jo hvor du kommer fra,har en liten å bekymre meg over jeg også....

Men da jeg fant meg selv liggende i senga å ikke få sove fordi jeg ikke kunne høre han puste....

Da fant jeg ut at jeg måtte ta meg sammen...er ikke alle som bråker når de sover ikke sant..?? =)

Hahah..=)

Skrevet

Når man bader så kunne det komme vann i lungene som man ikke merker er der før det er for sent og man har druknet..

Var det ikke noe sånt..?

Kunne skje timer etter man har badet ferdig...

Skrevet

En gutt i USA døde i sommer fordi han hadde pustet under vann. Altså han hadde fått litt vann i lungene. Han sa han var trøtt, så moren tok ham med hjem for å legge han. En halvtime senere gikk hun inn for å se til ham, og da lå han der med masse skum rundt nesen og munnen. Full hjertestans og han døde på sykehuset samme dag.

Skrevet

Den der kjenner jeg til! Jeg ligger og holder pusten sånn at jeg kan høre om han puster... hehe.

Det er altfor lett å bli hysterisk som mamma, men slike ting som dette skremmer meg fordi det er så subtilt.

Skrevet

Oiii, aldri hørt om..trodde jeg hadde nok å bekymre meg over ...men er jo hvertfall godt å vite at det kan skje så en følger enda bedre med! stakkars gutten:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...