Gå til innhold

Frustrert av å være sykemeldt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir litt frustrert her. Er langtids sykemeldt og alle hjemme er overlykkelig for at mor er hjemme på heltid.

Plutselig står jeg med alt her hjemme,handler,lager middag,støvsuger,tørker støv..osv..osv..enste jeg ikke gjør er å vaske gulvet for det klarer jeg rett og slett ikke med venstre arm!!

Skjønner jo at mannen jobber og blir sliten,men føler at han glemmer at det faktisk er en grunn til at jeg er sykemeldt.

Det meste jeg gjør er vondt,men jeg klarer det jo.

Og er det sånn at jeg ikke klager på smerter hele tiden glemmer de at jeg har vondt.

Måtte bare klage litt;(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du blir jo ikke bra av å "misbruke" handa di sånn:( hadde mannen min hjemme pga betent skulder i 6 mnd, men han kunne rett og slett ikke bare styre og ordne her hjemme, pga smerter og det gikk utover nattesøvnen og tilhelingstiden:( Han er fortsatt ikke bra. Er over 1 år siden det startet.

Sett ned foten og forklar hvordan du har det. Viktigere at mor blir frisk:)

Skrevet

Sånn har det vært tilløp til her også, men du MÅ bare si hvordan ting er. Skal du styre som fulltidshusmor kunne du like godt jobbet, og da måtte jo mannen ta sin del uansett for dere er like trøtte, eller? Antar at han ikke jobber noe mer enn han pleier. Tiden jeg er sykemeldt fra jobb er tid jeg bruker til hva jeg vil og orker enten det er å ligge på sofaen hele dagen eller å ta helgevasken alt etter hva jeg er i form til. Og til vanlig blir det til at jeg lager middag og pusler littegrann, men helge- og klesvask deler vi fortsatt likt på, faktisk tar han en større del enn meg til tross for at han jobber 100% utenfor hjemmet.

Skrevet

Takker for svar jenter!!

Jeg vet at jeg må si ifra,og jeg gjør jo det til tider...Men så er det noen dager som er gode og andre som er helt ille.På de gode dagene klarer en å gjøre litt mer,og da tror alle at nå..ja nå går det så mye bedre.

Også blir jeg så grenseløst fortvilet selv også fordi jeg kjeder meg så voldsomt,og gjerne vil gjøre ting!

Dette går nok litt på selvfølelsen også,man vil jo gjerne være bra og ikke bli den sytete kjærringa som bare sitter hjemme og ikke gjør noen ting;(

Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener,men her er det i høyre;-)

Skrevet

Det er høyere på meg også..mente at det meste av husarbeidet klarer jeg med venstre med er dårlig på gulvask med venstre arm.

Er skulderoperert,og er hjemme på 4 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...