Gå til innhold

Stelleveske

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken stelleveske anbefaler/har dere/skal dere kjøpe?

er på utkikk etter en som kan henge på styret på vogna, samt har god plass til div ting, samt rom til flasker...

noen som har nettsider på vesker som er greie på pris og slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=737&kategori=69

Dette er min favoritt (men i en annen farge tror jeg), i feks sort kan den brukes som veske i andre settinger også. Men ikke kjempebillig. Har sett litt på både ebay og amerikanske sider etter samme type veske, men de er ikke så veldig mye rimeligere (i alle fall ikke nå som kursen har gått opp igjen).

Filabel.dk har også mange fine, men ikke spes billige :o/

Skrevet

Har en babytravel kjøpt i Sverige fra eldstemann. Syns den er hakket stor, særlig hvis dette ikke blir flaskebarn. Har kjøpt en brukt skip hop dash nå.

Skrevet

Jeg har en simo stelleveske som fulgte med da jeg kjøpte vogn forrige gang. Den var ok den-men veldig formlaus og ikke så fin. Kjøpte en litt mindre en (oilily) til å ha ved småturer o.l. Denne var kjekk siden den står fint og er oversiktlig.

Nå har jeg kjøpt en gaia & co stellevekse i lilla kord som finfint kan funke som vanlig veske også. Har ikke fått testet den ut enda-men virker praktisk da den kan henges på vognen,har eget våtrom og lure lommer:)

Skrevet

www.engulknapp.no har forresten 20% på gaia stellevesker nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...