Monicapijah Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 hvilken stelleveske anbefaler dere? pris? helst på butikk som finnes i Trondheim, eller på internett:D vil ha en som har god plass, å rom til flasker osv...
kropp Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har kjøpt en fleurville mothership stelleveske på Bebito i Trondheim:-)
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Bestilte på www.lilleprinsen.no en rosa en=) veldig fornøyd:)
kropp Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Men den som heter mothership har en klaff over som beskytter mot regn, syns den er mer praktisk, men det er jo smak og behag:-)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Hei! Jeg kjøpte en på smokken.no. Allerhande. Den er helt super. Den har 1000 rom .... veldig mange rom. Egen lomme til smokk, mobil, flaskerom som holder flaska varm eller kald, oppheng til å henge veska på styre, rom på skulderremmen, avtagbare lommer for vått og førstehjelpsutstyr. Jeg er kjempefornøyd.
milva76 Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Ju-ju-be BeAll kjøpt på lilletordivel.no vi er veldig fornøyde med den!
Panterjenta85 Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Syns denne så utrolig stilig ut, men på bildet ser den liten ut... hvordan er den i størrelsen?
Mamman til Vilja Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har kjøpt ju-ju-be BeSpicy på kenguruloftet.no. Den er veldig stor med mange lommer. Får kjøpe med hemper til å feste på vogna. Og stilige å se på, selvfølgelig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå