Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten og jeg har hvert vårt barn fra tidligere forhold. Vi var for en stund siden prøvere, men kjæresten ombestemte seg. Jeg syns det var litt kjipt, men har sagt i ettertid at det er greit. Får ta tia til hjelp. I fjor hadde vi en litt dårlig periode i forholdet, men nå er ting helt bra igjen. Så kanskje en dag? Kunne virkelig tenkt meg og fått barn med kjæresten min, men skal ikke tvinge han om han ikke sier ja igjen. Hender vi snakker om det, og han sier kanskje men ikke akkurat nå. Så da er det vel bare å vente og se hva som skjer. Han er vel litt skeptisk med tanke på x'en hans, skjønner jo han der, men det hadde jo vært fint og fått igang prøvinga igjen.. Hmm..Vanskelig dette her egentlig, men men.. Skal i hvertfall ikke tvinge han til noe han ikke vil akkurat nå. Blei litt fram og tilbake dette her. Jeg får i hvertfall lov til å bruke de evt navna jeg har klare, om vi en gang får til dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg godt,, og du gjør lurt i å ikke presse ham høres det ut som.. Han trenger tydeligvis tid på seg. Og det at han allerede har sagt ja til prøving en gang er jo et godt tegn.

Da jeg maste og maste på mannen min for å få nr.1 og nr.2 så måtte jeg først prate endel,, så sette en dato LANGT frem i tid,, sånn at han følte at han hadde masse tid å gå på.. Og så kunne han slappe av og jeg kunne gjøre det samme, for jeg visste at han holder ord, at det ville skje noe etterhvert. Vi satt en dato et år frem i tid. Og tiden går jo, så vips var dagen kommet, og han ble med å å bli prøver siden han hadde lovd meg det et år i forveien.

Nå ønsker jeg meg nr.3 (sistemann) Og siden vi ikke har helt bestemt snakket om antall barn. Men sagt 2 kaaaanskje 3 føler jeg overtalelsespraten blir enda heftigere denne gangen. Det var lettere å snakke seg til nr.1 og nr.2..

Den første for å ikke være barnløs, det såg vi jo ikke for oss.. Og nr.2 for at ikke nr.1 skulle bli uten søsken.. Men nr.3 føles liksom mere egoistisk,, fordi JEG ønsker et barn til.. Mannen føler han har nok med 2 barn og barna klarer seg jo strengt tatt med 1 søsken..

Men jeg føler meg ikke ferdig.

Skrevet

Føler meg heller ikke ferdig, har sagt jeg kan tenke meg en til, men får bare ta tia til hjelp egentlig. Plutselig en dag, så er han kanskje klar for prøvinga igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...