proppeloppen Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Jeg er i uke 34 nå og begynner å få problemer med å sove godt om natta. Jeg klarer ikke helt å finne den beste sovestillingen og tenkte kanskje noen hadde gode råd å komme med. Jeg har prøvd litt forskjellig, med pute mellom beina når jeg ligger på siden, pute på siden av rumpa når jeg ligger på ryggen osv.......... men ingenting hjelper om dagen. Ellers i god form og gru-gleder meg til min 2.fødsel.... snart. Noen gode råd dere?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Hva med å snu seg "feil vei" i senga? Jeg sov fryktelig dårlig rett før jul, men i romjula har vi vært på overnattingsbesøk andre steder og da har jeg sovet så mye bedre (ny seng altså). Hjemme snur jeg meg i perioder når jeg sover dårlig og sover altså med hodet i fotenden - madrassen føles helt annerledes da. Ellers har jeg ingen andre tips - jeg sitter jaggu bedre 8 timer i bil enn jeg ligger i senga 8 timer på natta, hehe.
proppeloppen Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 hmmmm.........kanskje det! Det er jo verd et forsøk. I natt tenkte jeg faktisk på at jeg skulle stå opp å sette meg i en god stol i stedet for.... Blir litt desperat når du vrir deg 10 ganger på en halvtime og ikke klarer å få kroppen i ei god stilling. Uansett - takk for at du svarte og lykke til. Det skal bli deilig å få kroppen for seg selv igjen............selv om det er ei spesiell tid vi er i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå