maizi Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 http://www.fertilityfriend.com/home/2454a3 Det ser ut som jeg ikke er gravid denne mnd eller (med tanke på temp kurven)? Har syklus på 28 dager. Hva vil det i praksis si at jeg har 6 temp "above coverline"? Blir veldig glad for svar?
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Hei! Det er ingen ting der som tyder på at du ikke er gravid? Ser bra ut kurven din. Så lenge tempen er over den røde linja er det håp Et tegn på at mensen er på vei er f.eks at tempen synker dagen før eller på IKM-dagen. Og da bør det være et skikkelig fall, som for dette chartet ville vært 36,1 eller lavere.
maizi Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 Tusen takk for svar!!! Jeg trodde tempen skulle stige dersom man var gravid jeg..har nok misforstått. Skal ha ikm tirsdag, pleier å spotte to dager før så venter i spenning...
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Det er nok at den holder seg over den røde streken. Hvis den skulle stige ytterlige (trifasisk kurve), så kan det være et godt tegn, men det trenger ikke å bety noe heller. Håper at det har klaffet denne PP'en da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå