Gå til innhold

tenker dere mye over hva dere spiser? i forhold til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg merker jeg får skikkelig dårlig samvittighet når jeg spiser pizza,sjokkis og slikt. men greier ikke la vær heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke. Jeg spiser som før.

Stort sett sunt, men skeier ut med usunne greier inni mellom :)

Har overhode ingen dårlig samvittighet.

Skrevet

Denne gangen gjør jeg det, men det er mest fordi jeg BARE har hatt lyst på drittmat etter at kvalmen roet seg i uke noen-og-tyve. Og jeg ser vekta kryper oppover kjappere enn babyvekst skulle tilsi. Og så merker jeg det kanskej ekstra godt siden ejg bare hadde lyst på salat og hvitt kjøtt da jeg ventet førstemann, hehe - stor kontrast til nå hvor jeg sikkert kunne levd på sjokolade og burgere om jeg ikke visste bedre...

Skrevet

Jeg vet ikke hva som har skjedd med meg :( Men før jeg ble gravid spiste jeg skive med hvitost og masse paprika, fisk til middag, smooties med masse frukt og bær, og nå har har jeg ikke lyst på noe av dette, smaker fælt. Så nå higer jeg bare etter pizza, gryteretter, juice, brus, sjokolade og SKIVE MED SJOKONØTT I MASSEVIS.

Så JA, jeg har dårlig samvittighet, men jeg synes ikke sunne ting smaker nå...

Skrevet

Godt å høre det ikke bare er jeg! Var ekstremt kvalm i starten, og da hadde jeg lyst på hamburger og chips... Bare masse usunt! Nå er jeg litt matlei og da er det stort sett skive med nugatti på...

Spiser stort sett som normalt ellers men merker at jeg til tider har lyst på bare snop... særlig surt godteri... Og nå er cola godt. Ikke bra, men... sånn er det bare.

Skrevet

Jeg tenkte nok mer på det i første svangerskap. Har en mann som må spise sunt og kostholdet i familien er nødvendigvis det. Når det kommer til søtsaker holder jeg meg til lørdagen, ellers skeier jeg bare ut. Spiser dessert nesten hver dag da i form av smoothie osv. Er søtsuget stort fungerer te med honning i også.

Pizza kan jo gjøres sunt, og spiser du sjokolade smaker den mye bedre uten dårlig samvittighet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...