1jente+1spire Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 .. hvordan er det å shoppe der? er det som på grand canaria (stortsett de samme suvenirene og sånt i alle butikkene) eller som i tyrkia der du kan kjøpe mye fake klær...?
Piken på landet Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Det er jo en røys med souvenirbutikker, men har også en bra handlegate med masse ekte merkevarebutikker. Det er ikke slik som Tyrkia. Men det er jo de samme merkene som en får i alle andre byer i europa, så er jo ikke noe sånnt spesielt forsåvidt. Men for oss som bor langt i fra nærmeste zara og o`beibi, så er det jo en fest og shoppe på tenerife ;-)
Blå + en i magen Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har vært på Tenerife, men ikke Gran Canaria, så kan ikke sammenlikne... Men jeg angret på at jeg ikke hadde med mer shoppepenger da jeg var på Tenerife for å si det sånn;) Ved Los Cristianos er det et utendørs type shoppingsenter som heter "Safari". Der er det mange fine butikker. Ikke butikker med fake!! De har flere fine merkevarebutikker (Gucci, prada, Lacoste etc), noen kjedebutikker som Zara og de, og mye annet forskjellig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå