Gå til innhold

Fødsel med hermorider....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde venninnekveld i går og det ble det snakk om fødsel. Da fortalte den ene at hun kjente noen som hadde født med hermorider og det skulle vist være et smertehelvete.

Kjente jeg ble redd jeg, har hatt hermorider en stund nå, men ikke fjernet dem. Den/de plager meg ikke forutenom når jeg er på do. Derfor lurer jeg på, dere som har hatt fødsel med hermorider. Er dette usannsynlig vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødte veninnen di med ræva?

kan love deg de legger du ikke merke til.de gjør ikke vondt,men det kan være vondt i dagene etterpå før de tømmer seg blod og trekker seg tilbake.

du trenger ikke bekymre deg.jeg fødte med hemorider,de ble svære som fy etterpå,men under fødslen merket jeg ikke de.det var ikke vondt og brydde meg svært lite om de.

Skrevet

jeg fikk hemorroider de siste mnd av fødselen... men som deg, sprakk og blødde når jeg var på do, men ellers ingen smerter eller plager...

i hvert fall, under fødselen ble de store, pga presset selvfølgelig, men gikk tilbake med en gang fødselen var over, jeg har dem fremdeles, gutten min er to og et halvt år... de plager meg fremdeles ikke, kjenner aldri smerte, men sprekker og blør noen ganger når jeg er på do, og kjenner at de er der om jeg kjenner etter....

i hvert fall... så lenge du ikke har de verste hemorroidene i utgangspunktet så ikke tenk på det, det går bra, lykke til med fødsel:)

Skrevet

Åhh godt å høre :) takk skal dere ha, kjente jeg ble litt redd der faktisk :) Er jo bare i første trimester da så det er leeeenge til fødsel, men da skal jeg hvertfall ikke bekymre meg for dette! Er jo ikke veldig plaget så da går det sikkert helt fint :)

Skrevet

Jeg merka heller ingen ting til de under fødsel. Hadde nok smerter i tissen hehe. Så ikke bekymre deg for de!:) er så rart å tenke på at mange av de menneskene man går forbi hver dag har hemorider i rumpa hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...