♥ DAME Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Det er jo så utrolig mange å velge mellom.... Litt hjelp fra dere som har små? )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Jeg hadde en fra BabyDan (kan regulere vinkelen på setet og ryggen) som jeg egentlig ikek anbefaler siden vi ikke var helt fornøyd med den (men hva som er bra varierer sikkert fra baby til baby også). Jeg har fått anbefalt BabyBjørn fra flere venninner og kommer til å kjøpe det (brukt forhåpentligvis) denne gangen. Det spørs jo litt på bruken også. Den vi hadde kunne nok lettere bli brukt lenger av gangen siden den kunne reguleres så mye, men det behovet hadde ikke vi. Enten lå hun rett på gulvet (på tepper da) og lekte med babygym eller så satt hun mer og da kunne vi like godt hatt BB'n som også vipper bedre (vi passet også altlid på så baby har aldri sittet alene i vippestol hos oss, mtp enkelte som har sagt at den stolen lettere kan tippe).
entil :) Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Absolutt BabyBjørn sin. Nesten alle jeg kjenner med barn har hatt den og ingen vil bytte til noe annet. Vi lånte en av noen venner sist, men måtte gi den tilbake før vi var ferdig med den fordi de fikk nr 2. Da kjøpte vi en brukt på Finn. Den var noen år eldre, men like fin Trekket er enkelt å ta av for vask og kan brukes begge veier, slik at man kan fordele slitasjen litt. I tillegg er den stødigere en en del andre stoler og barnet får den til å vippe selv ved å bevege seg. Koster litt mer, men en god investering. Lett å få solgt igjen på Finn også.
vekt81 Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Signerer på den babybjørn er favoritten her også=)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Babybjørn .William bruker sin enda og han er 20 mnd.
Fire småtroll Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Absolutt Babybjørn! Kjøpte den til andremann, brukte den også til tredjemann, nå skal den vaskes og brukes til fjerdemann også... Koster litt, men det er ingen over, ingen ved siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå