Gå til innhold

Noen som også har slike tegn??


termindes.

Anbefalte innlegg

Det er egentlig utrolig frustrerende når man ikke aner når fødselen vil komme ordentlig i gang....

Jeg har termin på mandag, 12., og i går kveld trodde jeg noe var på gang... skikkelig vondt i korsryggen og mye mer vondt nederst i magen...masse kynnere...og tulla inni magen bevegde seg helt vilt nederst i magen...lenge siden jeg har kjent det sånn.... Men natta har gått og ingenting mer skjer.... utålmodig!!!!

 

Vi blir gode på å vente......kjeder meg!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det også på samme måte. Ble så skuffet da jeg ikke våknet med skikkelige rier i natt. Jeg har termin i dag. Det er fullmåne i helgen, så kanskje vi skal satse på den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har det også sånn. Kynnere i går kveld, og da jeg la meg hadde jeg noe jeg mener måtte være rier. De varte lenger og var vondere enn kynnerne. Håpet veldig på å våkne opp i løpet av natta med rier, men neida...

 

Er to dager på overtid, og veldig ivrig etter å få igang fødselen - hvis ikke blir det ks i neste uke. Håper dagen i dag blir min! :)

 

 

Lykke til til dere andre også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt godt å høre at andre har det på samme måte!! syns noen av mine "kynnere" er litt vel harde og intense innimellom...men venter på at det skal bli mer regelmessig og eventuelt at vannet går, da vet man jo at noe er i gang...jaja.. blir litt redd for at jeg kanskje lakk litt fostervann i går..., men så lenge det ikke blir noe mer så kan vel ikke det være farlig ..? Fornyes vel hver 3.time eller noe....

 

Vi får prøve å være tålmodige..jeg skal ut å gå meg en tur nå....kanskje det hjelper...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler også at jeg lekker litt innimellom, men vet ikke om det er fostervann. Tror egentlig ikke det. Smart å gå tur. Det gjorde jeg i går og kynnerne tok seg betraktelig opp etterpå. :-) Vi får holde hverandre oppdatert i løpet av helgen. Koselig å ha noen å sladre litt med. :)

 

Krysser fingrene for deg, itsrejk:) Må være nervepirrende dager for deg nå, men det virker som om du er ved godt mot i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Jeg og er med i denne gjengen. Termin i morgen så jeg stoler på fullmånen. Begynner å bli rimelig lei. Masse kynnere og lekkasje av noe jeg tror er urin. Baby ligger veldig langt ned så jeg har masse nedpress. Ikke lett å ta opp noe fra gulvet eller tørke seg på leggene lenger.

 

Vi får bare ønske hverandre lykke til og håpe på det gamle ordtaket om fullmåne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måten. I går kveld hadde jeg skikkelig vonde kynnere og babyen tok helt av der inne. Hadde håpet på rier og kanskje at det skulle skje noe i natt, men nei... Har ikke termin før 21. januar så jeg må kanskje prøve å ikke være alt for utålmodig. Fikk nr 1 to dager før termin... og jeg var akkurat like utålmodig da!! Nå er det vondt å sitte, vondt å stå og når jeg går så føler jeg at jeg bare vagger og at hele underlivet skal komme ut.

 

Lykke til alle sammen. Vi må vel bare ta det som det kommer, for babyen kommer ikke ut før den er klar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaaa....hoff!

Termin om 4 dager, tirsdag 13.

Nå er jeg kjempelei! Grinete humør og kan trygt si at halsbrann og bekkenplager og vondt i underlivet, som jeg har hatt i flere mnd nå, gjerne må dra til h....! Nå må det skje noe snart før jeg får fnatt og blir voldelig! hehe...vi venter begge to, og samboern er flink til å støtte opp, men nå går jeg snart på veggen. Prøver å rydde, besøke venner og ta det med ro, men det er jo så kjedelig å vente!!!

 

Prøver bare å få dagene til å gå, sånn at neste natt kommer, og forhåpentligvis med rier.;)

Har merka det samme som dere andre, flere sammentrekninger, mere bevegelse inni her, mer nedpress i underlivet, ekstra mye vann i kroppen. Det siste fører lett til stive ledd og fingre som prikker og dovner bort, tror ikke jeg har hatt følelse i langfingeren på flere dager.. har også hatt oftere hodepine de siste dagene og ekstra ømt i ryggen... trodde aldri jeg skulle glede meg så mye til noe så vondt, men nå er alt fra rier til fødsel hjertelig velkomne!

 

Må innrømme at jeg er litt spent på fødselen og da, hvordan starter den og hvordan det blir, og hvordan pappa vil takle det, og selvfølgelig..hvordan jenta vår ser ut;) Tenk dette er de siste dagene vi er bare oss to, og lever som vi har gjort til nå...etter hvilken som helst dag nå blir alt annerledes. Det er litt spennende-skummelt å tenke på....

 

Lykke til alle dere andre! Skriv når det skjer noe da, så har vi noen å dele med og noe spennende å følge med på=))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vist med i denne klubben jeg også. 4 dager på overtid i dag og passe lei. Trodde kanskje det skulle skje noe i natt da jeg hadde skikkelig nedpress og vonde kynnere/rier som satt i korsryggen med 8 min mellomrom helt frem til morningen men da ga det seg gitt. I dag har jeg vasket hus, gått tur og nå har det begynt og ta seg opp igjen. Bare venter og håper det skjer noe snart. Lykke til alle sammen. Spennende og høre hvordan det går med dere : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i dag. og i kveld har jeg hatt nokså regelmessige sammentrekninger som ligner på mensmurringer i ryggen og nederst i magen. De kommer med 7 min mellomrom og varer ca 25-30 sek.. Håper virkelig at det er noe på gang. Har ikke hatt vonde kynnere før.

 

Blir spennende å se hva som skjer framover med alle. Er jo førstegangsfødende, så det er alfa og omega for meg å lese andres erfaringer rundt dette!

 

:)

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så igjen i alt dere skriver...

Men i natt har jeg sovet kjempegodt og ikke kjent en dritt....merkelig! Kanskje tulla gir mor litt energi før det sparkes i gang, hehe:)

 

Fortsatt 2 dager til terminen her, så skal vel ikke klage når mange går på overtid.... men vi blir vel alle utålmodige uansett i disse dager...

 

Ønsker alle sammen lykke til!!!

Håper vi får en fin fødselsopplevelse!!

Også er det vel bare å nyte ei rolig tid nå før babyen er ute og vi har hendene fulle;)

 

Nicket mitt er kanskje litt misvisende...hehe...jeg trodde først jeg hadde termin i desember, men det ble januar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter? Jeg sov så utrolig godt i natt og hadde en kjempegod lur i ettermiddag også. Nå er jeg skikkelig uthvilt, så nå kan babyen godt komme. :)

 

Kjenner jeg blir veldig stressa av å lese om alle damene på overtid inne på 3.tri. Da blir jeg liksom sikker på at jeg kommer til å gå to uker over og at fødselen blir satt i gang. MEN.. Det trenger jo ikke å gjelde meg, selv om det gjelder noen av dem.

 

Tror det er viktig å ta hver dag som en gave og slappe av som best man kan. Babyen har ikke begrep om datoer og man er faktisk ikke på overtid før to uker etter termindato.

 

Ha en kjempefin lørdagskveld alle sammen!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også hatt slike tegn siden før termin , som var for 1 uke siden, uten at noe har skjedd.. så det trenger dessverre ikke bety at det skjer helt med engang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også veldig press nederst i magen, og han beveger seg veldig mye, men det har han gjort hele tiden...Men føler liksom at noe er i ferd med å skje, hatt vondt i ryggen i det siste også og veldig vondt i bekkenet. Har ikke kjent kynnere på veldig lenge, så vet ikke om det er kynnere eller rier, synes ahn kan komme ut snart.. termin er 16.januar, men de var usikre på om det kunne være en uke før...så håper egentlig på det:-)

 

Lykke til alle sammen, det blir godt å få de ut og slappe helt av med at alt har gått bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har jeg sovet ganske godt, selv om jeg har hatt rier/kynnere ca hvert 10, min. fant ut at å ligge på ryggen hemmet det vonde.

 

Jeg hadde blødd litt i løpet av natta. Så jeg ringte fødeavdelinga, men de sa at dette var et sikkert tegn på begynnelsen av åpningstiden, og at dette kunne ta tid. fikk svar at jeg kunne komme når det var 5 min mellom riene (jeg bor så nærme). Og nå virker det som alt har stoppet opp..nå er det minst 20 min mellom sammentrekningene/riene. De er kraftigere og varer lenge da.. positivt i alle fall.

 

Virker som om bebisen har det bra da :)

Vi har bare kost oss i hele dag, og i kveld laget vi god middag..

 

God lørdagskveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv termin om 9 dager, men jeg har allerede begynt å vente. Har hatt masse kynnere og sterke sådan (måte inn på sykehuset og stoppe for litt over en måmed siden). Nå håper jeg bare på at noe skal skje. Formen er egentlig veldig fin. Greier å få på meg sko alene, sette meg på huk og gjøre alt mulig egentlig, uten at megen er i veien. Men jeg sover så utrolig dårlig om nettene. Heller ingenting. I går la jeg meg ikke før 0900 om morgenen. Utrolig slitsomt. Og alle sier hele tiden; du må sove masse og være uthvilt til fødselen, men hva hjelper det når jeg bare ikke får sove. Flere som ikke får sove??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe søvn her heller gitt! Startet dagen med det jeg antar er en tegningsblødning og har fortsatt rosa utflod.

Hatt masse kynnere nesten hele svangerskapet, men i dag ble de vonde for første gang! Hatt dem med 6-10 min mellomrom siden kl 22, så begynner å bli trøtt. Det "dumme" er at de ikke er vonde nok til at jeg kan ta dem på alvor.. Som en kraftig mens liksom.. Men vonde nok til at jeg kan glemme å sove, selv med paracet i kroppen.

 

Har termin i morgen, så jeg håper inderlig at dette tar seg opp og at dette snart er over :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...