mamman-t-småpian Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Hei. Jeg er fersk reimabruker, har reima tech-dress til småpian mine. Men jeg syns den ene dressen har blitt veldig fort slitt. Og den blir tydelig våt både på rompa og knær veldig fort ute i snø, og jeg ser tydelig slitasjen på selve dressen. Skal den impregneres eller bør jeg klage på dressen? Er jo ikke så mange måneder den er brukt. Er litt skuffa.
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 kommer an hvordan du ha brukt den da? Er jo en vinterdress, og har dere ikke snø men bart så vil jo ALT slites uansett merke og kvalitet
bomper`n Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 jeg har hatt Reimadresser til begge gutta være. Funka fint frem til i år.. poden er 3,5 år og veldig aktiv, Reima Tec dressen ble tydelig slitt etter bare ett par dager bruk. valgte og kjøpe en nam it dress. denne dressen der mye mer holdbar og samme egenskapene som Reima;) Og halve prisen!! Her er det slutt på kjøp av Reima til eldstemann, og vet fler med barn på samme alder som har byttet merke p.g.a slitasje!!
bomper`n Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Name it dress skulle det være;) gikk litt fort her;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå