Gå til innhold

JIPPPIIIIIIIIIIIII :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt idag:):) Juhuuuu!!! Da flytter jeg over til 1 tri:) Masse lykke til dere andre, håper dere kommer snaaaart etter!!!:o) Klem og babystøv ******************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HURRA =) Testene virker innimellom =D Gratulere så mye og nyt svangerskapet!!!

Skrevet

Gratulerer kjempe masse!!! Er såååååå missunnelig.

Når hadde du ikm? Brukte du el-test?

Skrevet

Tusen takk!!:)

Jeg har faktisk ikke ikm før i morgen jeg....brukte el-tester ja, over ganske lang periode for å være sikkert. Begynte på dag 9, og testa hver dag til el-testen hadde vært positiv, og så negativ igjen:) Lykke til!:)

Skrevet

Jeg antok ikm i går, men mensen har ikke dukket opp. Gidder ikke teste heller for jeg har lite tro da jeg fikk bare negative el-tester. Testet mellom dag 11-17. Testet på morgenurin å har aldri el-testet før. Dette er min første syklus etter fødsel for ett år siden, så jeg tenker at syklusen sikkert er lengre eller hva den var før. Hadde 28 dagers syklus før. Jenta satt 1.5 mnd etter pilleslutt så der var vi heldige!=)

På hvilken dag fikk du positiv el-test da?=)

Skrevet

Så spennende da!!!! hååååper at tr ikke dukker opp hos deg.... Jeg testet positivt på dag 14, men sistgang jeg var gravid testa jeg positivt på dag 10, så derfor begynte jeg såpass tidlig denne gang. Men jeg HAR også lest om at enkelte el er så kort at man kanskje måtte ha testet 2 ganger på samme dag for å få positiv test... Jeg fikk bare positiv en dag, så var den negativ igjen. Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...