Gå til innhold

Noen som har mistetstøtt ut Hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er det som skjer med meg...Men ER det mulig? trodde det skulle være umulig,- og vegrer meg for å bestille legetime..Ønsker ikke "slike" undersøkelser mer enn nødvendig :o(

Har hørt at folk har blitt gravid på spiral, men i alle tilfeller jeg har hørt (til og med to som var skråsikre på at det var Hormonspiral de hadde) så var det snakk om kobberspiral.....Og den KAN det skje med...At den "faller ut" evt blir støtt ut.... Men til dags dato har jeg ikke hørt om noen i min omgangskrets og venner av disse igjen som har negativt å si om HS...Ser jo at her inne er det fler,- så de finnes,- men at den skal komme ut?? Er jo i tillegg over et år, nesten halvannet siden jeg satte den i ..Har blødd ofte, men lite, og hatt noe "småting",- men i går kjente jeg tråder eller "Noe" for første gang siden jeg satte den inn,- og de siste 3 mndr har samboer også kjent "Noe" der inne,- og jeg har et par ganger måtte avbrutt samleie pga "stikninger" oppi der....

Herregud,- patetisk å spørre her inne, vil vel egentlig bare ha en unnskyldning for å IKKE behøve å Springe til legen og sette meg i "Go' stolen" der......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...