Gå til innhold

neei:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt litt brunlig utflod/blod i en ukes tid nå, men ingen smerter eller noe sånn. så i morges så var det blitt mer rødt, og det kom litt sånn slim som du kan strekke liksom. Og så dryppet det litt blod i doen, har fortsatt ikke smerter, men har en ekkel følelse av at babyen er død inni magen:(:( Dere som har hatt brunlig utflod og så mistet, hvor lang tid tok det før ting ble skjøvet ut, og hvor lenge gikk dere med den brunlige utfloden?? Jeg blir helt knust hvis det går gale nå, er 11+1 i dag, så er jo nesten i mål i 1 tri:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg, vet hvordan du har det...

har mistet to ganger. første gang begynte det med brun utflod, så gikk det over til frisk blødning. blødde vel i halvannen uke før fostersekken kom ut, så var det vel en ukes blødning etter det. da mistet jeg i uke 8.

nå er jeg i uke 11, var på ultralyd igår og fikk bekreftet at det ikke var noe liv, altså en MA.

skal på sykehuset idag, mest sannsynlig blir det en utskrapning. har hatt små blodspor med jevne mellomrom hele tiden, derfor jeg trodde at noe var galt..

Skrevet

uff, så trist å høre:( jeg har hatt 3 sa før. men det har vært så tidlig som uke 6, har da hatt skikkelig vondt i magen og sånn. er ma jeg er redd for nå ja. :( synes det er helt forferdelig når vi er kommet så langt. fikk du vite når fosteret hadde død? altså hvilken uke? de små blodsporene dine har de vært røde eller brune?? uff stakkers deg:(

Skrevet

Mest sannsynlig har det dødd i løpet av uke 8-9, i forhold til størrelsen gynekologen kunne måle. Jeg har hatt både brune spor og frisk blødning. men aldri mye, har ikke trengt å bruke innlegg eller noe sånt, har bare vært når jeg har tørket meg etter dobesøk..

er ikke synd på meg, selv om jeg selvfølgelig synes det er trist akkurat nå, og jeg gruer meg til utskrapning. jeg mistet nr. 1 og nr. 4, men har fått en jente og gutt i mellomtiden, som jeg koser og trøster meg med!! :)

Skrevet

jeg har en liten gutt på snart 13 mnd, så jeg tenker at jeg har liksom ikke lov å være lei meg. men blir det selv om jeg:( men har det gått gale så er det iallefall deilig at jeg kan kose med han og se han smile og le. og at han opptar tiden min så jeg slipper å tenke så masse på det, og så er det bare å prøve igjen:) jeg mistet 1, 2 og 4, og nå 5 hvis det er gått gale.

Skrevet

Det er akkurat det, første gang når jeg mistet, så tenkte jeg på det 24 timer i døgnet. tenker selvfølgelig masse på det nå også da, men ikke på samme måte. med førstemann hadde vi røvd i 2 år, derfor ble det ekstra spesielt, var redd for at det skulle gå like lang tid før vi fikk det til igjen. men siden har det gått maks 3 mnd før vi har vært gravide, bare det har gjort det litt lettere å takle!

Du har nå virkelig hatt nok nå da, med 3, kanskje 4 abortetr!! :(

Skrevet

ja føler liksom at jeg har hatt min del nå. Er sant som du sier, har heldigvis ikke gått så mange mnd mellom her heller. så får bare tenke at jeg vet jeg kan bli gravid heldigvis, så får vi bare prøve igjen. Min kjære kommer hjem i 2 tiden i dag, så da tenkte vi å gå på legevakten. så får forhåpentligvis vite i løpetav dagen om det har gått gale eller ikke.

håper det ikke blir alt for tungt på sykehuser i dag.

Skrevet

Er på besøk fra bligravid, forferdelig trist å lese! Håper alt alikevel står bra til med den lille!! Lykke til!

Skrevet

Ssatser på at det går fort og ukomplisert.. Men gruer meg litt ja! :( SEnd inn oppdatering på hvordan det går med deg da, skal krysse fingrene for at alt går bra med deg og den lille!! :)

Skrevet

Da er jeg kommet fra legevakten. var eviiig lang vente tid. vi satt i 4 timer. de hadde ikke ul der lengre, så fikk komme på kk i morgen kl 10. så om 12 timer så vet jeg forhåpentligvis om babyen lever eller om den er død. spørs om jeg får sove i natt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...