Thunderstruck Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Da har jeg også bestilt meg en:-) Hjelper dette seriøst? Noen som det ikke har hjulpet på? Hvor ofte og hvor lenge har dere med resultater holdt på? Håper på positivt resultat jeg:-)
Stratos med 3 barn Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Nettopp fått min jeg Håper også på et under! Problemet er bare at det er så sykt vondt og at jeg er så innigranskauen dårlig på å rocke! Håper det kommer seg etterhvert for jeg kan ikke fatte og begripe hvordan noen kan rocke i 15-20 minutter!
Thunderstruck Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 Huff..Håper det blir bedre etterhvert da:-) Jeg kjøpte min på treningspartner.no og den er 1,5 kg og 102 eller 104 cm.husker ikke helt..Enn din?
JordbærMamma Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Husk at du bare skal bruke den noen minutter hver gang til å begynne med, ellers kan du få skikkelig vondt ja! Så utvider du etterhvert til kroppen er vant med det og du greier å komme opp i en 15 minutter. Er jo ikke slik at en kan gå rett på så lang tid med en gang, akkurat som med annen trening Lykke til!
JordbærMamma Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Klippet fra "www.rockeringer.no": VIKTIG: Disse ringene er så gøy å bruke at det er vanskelig å stoppe. Bruker man dem for mye de første par dagene, kan det resultere i stølhet, og i verste fall små blåmerker. Ikke bruk ringen mer enn 1-2 minutter de første dagene, og øk deretter på etter hvert som du blir vant til ringen. Hvis du har overdrevet bruken, og blitt støl, så går det som regel over i løpet av et par dager med riktig bruk. Her er det forøvrig mange flere gode tips å finne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå