Gå til innhold

Andre som nesten ikke har graviditets symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 5+6 og har ikke ømme pupper,er ikke kvalm og ikke noe annet...eller jo jeg er trøtt for tiden,men det føler jeg at jeg har vært siden første barn ble født:) Hun er nå 15 måneder.

Noen andre som mangler symptomer??? For jeg bekymrer meg jo siden jeg likssom ikke "føler" noe?

Herregu,tenk og ville være kvalm:):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Rekker opp hånda*

Så og si symptomfri. Var det sist også, så det er ingen bombe;) Deilig! Så slipper jeg å røpe meg for tidlig;)

Men det skal sies at jeg har tatt 6 (!) grav.tester da. For å være sikker, hehe....

Skrevet

Foruten uteblitt mens og en positiv test så har jeg ingen symptomer... Får håpe jeg får noen snart, ikke nødvendigvis kvalme, men noe som gjør at jeg kan føle meg sikker på å være gravid.

Skrevet

Jeg har heller ikke noen symptomer bortsett fra uteblitt mens og positiv test. Kjenner meg litt støl helt nederst i magen av og til, det er vel egentlig det.

Er andregangs og kjente det mer i puppene sist. Og så fikk jeg helt avsmak på kaffe, men det kom litt senere tror jeg. Er bare 6+2 nå.

Er ikke så veldig bekymret. For jeg har mistet en gang og da kjente jeg vel egentlig at det var noe som ikke stemte. Men har bestilt tidlig UL bare for å bli helt sikker på at det går rette veien!

Skrevet

nei, jeg er ikke 6+2, men 5+2.. Litt utålmodig der ja!

Skrevet

Åh så godt å høre at det er flere som ikke har så veldig med symptomer:)

Men for og være ærli så skal jo vi egentlig være glad da,men allikevel,det og være kvalm og virkelig føle seg er gravid er en god følelse da.

Men forhåpentligvis så er alt i sin skjønneste orden og symptomene kommer vel snart:):):)

Takk alle sammen:)

Skrevet

Jeg er 10+6 i dag, og har nettop kommet fra UL, har ingen symptomer annet enn litt hodepine. UL viste et knøtt på 4cm og med bankende hjerte...så vi får bare glede oss over en deilig tid :-) Det skal jeg gjøre ivertfall etter å ha vært ganske urolig for at det er noe galt i flere uker :-)

Skrevet

Jeg har litt samme greia nå... Vet ikke helt hvor langt jeg er på vei, men slo ut på test på tirsdag... var skikkelig kvalm fra lørdag til torsdag og utrolig trøtt og veldig ømme pupper, men i går og i dag kjenner jeg ingenting!! :( Savner den kvalmen jeg hadde... da var jeg iaffal mer sikker på at det var noen der inne... :S

Har lyst til å ringe legen igjen på mandag... har jo ikke fått time før 26. januar.. det er jo en evighet til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...