Ooops I did it AGAIN Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Var på UL i går. Fikk terminen flyttet med en dag;) Så ny termin er 16. juni.. Har et problem jeg lurer på om andre har hatt. Får innmari vondt i magen enkelte ganger når jeg skal snu meg i senga om natten. Er ikke i siden som når ligmentene strekkes, for dette har jeg også. Er ikke hver natt og er ikke hver gang jeg snur på meg. Og det kjennes ikke ut som det er kynnere heller. Var så opprømt i går på UL at jeg glemte å nevne dette for legen... Lurer på om det kan være pga dårlig funksjon på fordøyelsen..og at det blir for lite plass tll alt.. Er verst om jeg våkner på ryggen og må snu meg på siden.. Er skikkelig vondt..
Ooops I did it AGAIN Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. januar 2009 Hm...var tydeligvis ikke flere som har dette problemet.. Kanskje jeg må kontakte legen da..
Kaja med spire Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har også det samme... Men jeg aner ikke hva det kan være:s Si fra hva legen sier da?
Lea Laus Skrevet 12. januar 2009 #4 Skrevet 12. januar 2009 Jeg har det også sånn.. Er i uke 26. Våkner mange ganger iløp av natten fordi det gjør vondt i den stillingen jeg ligger i, og det gjør rett og slett møkk vondt å prøve å snu på meg og.. Sover ikke noe godt om dagen nei! Er ikke inni magen, men mer bekkenet tror jeg, og korsryggen.. Regner med at det bare er ekstra vekt som presser på steder som ikke er vant med ekstra trykk??
Snikskytteren er storebror! Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 sånn har jeg hatt det i natt også... fyttigrisen.... Det hjalp litt å stå opp å tisse, men smerten var der fortsatt. Jeg er bare 14+4
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 jaaaaaaaaaa har det sånn eg og, noen ganger er det så vondt at det beste er å bare ligge helt i ro til det roer seg ned litt og så prøve en annen stilling..... 15uker er eg. kan ikkje huske det var slik med jenta vår som er 3 år..... men husker ikkje mye fra forrige gang, alt man glemmer...så fort:), tenkte å høre med jordmor på onsdag hva dette kan være, om det er bekkenet eller noe inni magen som gjør det.... men litt godt å tenke på at vi er flere som har det slik,....
SkumGummi Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Jeg trur jeg vet hva det kommer av. Har hatt samme problem selv, og dermed sjekket dette ut. Mange får rundt i lysken og det kan skremme mange. Årsaken er at båndene som holder livmoren på plass nå strekkes fordi livmoren vokser. Smertene kan komme hvis du reiser deg brått opp, hvis du tsnur deg raskt rundt i sengen eller når du er ute å går. Smertene bruker å gå fort over, men det kan hjelpe å bøye kroppen litt fremover Håper det var til hjelp
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Du er ikke den eneste.. Jeg har det også slik, noen netter har jeg mer smerte enn andre. Fordøyelsen er mye tregere, så tror det spiller inn litt også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå