Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere tenkt å bruke i vogna? Hva legger dere i bunnen? Er jo ikke noe laken som passer madrassmål i vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lagt et av de hjemmelagde teppene der. Blir det kaldere enn nå så bruker jeg voksipose. Ellers kan du jo bare pakke et vanlig laken godt nok rundt vognmadrassen slik at det ser ordentlig ut. Bruk fantasien, du...

Skrevet

Ok.. Bruker du tisselaken i vogna? Sikkert lurt å legge en gulpeklut rundt madrassen i hodehøyde?Bruker du lammeskinn i vogna?

Skrevet

Man får laken i str 40x90, det passer fint i min vogn(Simo Duo) Bruker ikke tisselaken. Madrassa er så tynn at den fint kan vaskes, og så blir det jo brukt mye pose. Under hodet legger jeg et putetrekk med en brettet flanellsklut inni

Skrevet

jeg har kjøpt tisselaken på ikea som jeg har lagt i, også har jeg lammeskinn over det og et putevar under hodet..

...og en dundyne på toppen ;)

Skrevet

Viksipose den første tida. Man får laken som passer i vogna også, bruker det nærmere våren/sommeren + et lammeskinn. Bruker gulpeklut ved hodet. Jeg har ikke brukt tisselaken til mine barn før de har sluttet med bleie om natta.

Skrevet

Laken (stretch) til vogn får du kjøpt både på princess og kid.. så den skjønner jeg ikke helt? Jeg har i hvertfall handlet det i disse butikkene tidligere.

Skrevet

Ja, laken har de. Jeg legger også fettvatt i bunnen slik at det ikke skal trekke og bli kaldt. Det får man kjøpt på apoteket og er også genialt til å ha på puppene.

Skrevet

Her blir det lammeskinn under dunposen. Ikke noe vits med laken. Om Junior tisser gjennom bleie, dunpose og lammeskinn så skal han jaggu få æren av å våte til madrasssen også ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...