Knerten :0) Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Testet svakt positivt på billig-strimmel i dag, men har lest her inne at en strek er en strek ;0) Jeg har spottet litt hver dag siden EL, inntil for to dager siden. Men det gjorde jeg med forrige mann også. Ville bare fortelle at det er mulig å få det til selv med spotting og kort lutealfase (8-9 dager). Lykke til alle dere som prøver. Håper det snart sitter en spire hos dere også ;0)
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer! Er så spent selv jeg nå, hadde vondt i korsryggen ca. 5 dager etter EL, og det varte bare den dagen. Og så har jeg ikke merket noe særlig til mensmurringene som bruker å komme rett før TR kommer, og det er under en uke til IKM nå
Har to herlige jenter!=) Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer kjempe masse!!=) Synes å huske at du skrev ett innlegg om at du ikke fant el med cb digital el-test. Fant du el til slutt eller hvordan ble det? Jeg fant heller ikke el med cb digital. Testa fra dag 11-17.
Lillemy-77 Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer så masse Knerten!! JEg også har fått positiv test idag, så da tripper vi sammen over til 1 tri, kanskje vi snakkes der? ) Klem:)
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer så mye ) håper vi andre følger fort etter.
Lotta2010x2012 Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer så mye!!! Meg vil også ha spire:D
Knerten :0) Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2009 Tusen takk for gratulasjonene! Jeg krysser fingrene for dere alle :0) Det stemmer at jeg skrev et innlegg om digitale EL-tester og at jeg ikke fant EL. Da jeg hadde gitt opp, på dag 24, ble den positiv! Men da testet jeg faktisk på eftan. Trodde aldri verden det ble noen spire ut av det i og med jeg har en syklus på 31 dager, men nå har jeg jo testet svakt positivt. Håper virkelig det går bra videre også. Så jeg ville bare si at det er mulig å få det til med kort lutealfase også. Lillemy-77: Vi snakkes nok inne på 1.tri ja :0) Det hadde vært koselig! Klem :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå