lene_86 Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 At hodet fester seg? Var på kontroll nå i uke 35, og fikk beskjed om at babyen lå LAANGT oppe! Ingen fødsel i nærmeste fremtid da eller?
Bevind *har født*:) Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Hodet trenger ike feste seg før fødsel i det hele tatt, så det trenger du ikke bekymre deg over:)
Plutselig_gravid Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Ikke bekymre deg for det. Med førstemann festet hodet seg tidlig, men jeg føde allikevel 19 dager på overtid.
Itsrejk Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Alt for tidlig å stresse med festing ennå. Er det førstemann? Da er det jo ikke usannsynlig at babyen kommer til å feste seg etter hvert. Om du har fått før er sannsynligheten like stor for at det ikke skje før under selve fødselen. Uansett bør jo helst fødselen ligge noen uker fram i tid da!
annemarg81 Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 1 mann festet seg ikke før fødselen var i gang hos meg, så det har absolutt ingen ting å si!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå