✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 synger dere for barnet i magen? eller har gjort d? hvilke sanger i så fall?? synes det er koseli og kanskje kjenner barnet det igjenn når det er født. litt kjedli med bæ bæ lillelam..
lillefot Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Ja. Vi sang so ro lille mann hver kveld for lillejenta inni magen, fra hun var rundt 16 uker. Har fortsatt å synge sangen etter at hun ble født, og hun sovner raskt alene.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Førstemann sang vi for (fly me to the moon er den eneste jeg husker akkurat nå), mens denne babyen kun får "nyte godt av" det vi synger for storesøsteren, dvs nattasanger og diverse annet. Men da funker forhåpentligvis de samme nattasangene på begge ungene når han kommer ut :oD
Hikken Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Samboeren min lå støtt og stadig og trallet på magen min før Leah ble født. Gikk i Odd Nordstoga og Toto stort sett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå