Monnemor Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Hopper inn her og håper noen har erfaringer.... Er nå inne i min 10 pp og begynner å bli rimelig utolmodig. Denne mnd er anderledes.. Jeg har en "syklus" på 30-31 dager. Fått t.r siden august den 18 hver mnd.. Har aldri merket noe serlig til eggløsning eller slikt. Begynte med at jeg fikk menslignende smerter 6 januar, og dem holder på enda.. men tante rød skal ikke komme før den 18 som sakt.. Har forferdelig ømme pupper, og dragninger i både rygg og mage. Synes det er rart om jeg allerede skulle merke en spire i ferd med å klamre seg fast inni meg... Har vel egentlig hatt sex hver dag siden t.r var over 24 desember.. Håper jo selvførgelig det er en spire der og ikke t.r som har funnet ut at hun skal komme på overraskelsesbesøk 10 dager før tiden.. Noen flere som har merket dette...??? Har dere da vært gravide??Har en sønn på snart 4 og kan huske dem forferdelig ømme puppene 1 uke før jeg testet positivt, men dem andre menslingnende smertene.... Takk for du tok deg tid til å lese. Håper på svar..
lchristin-nydelig tulle Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 hmmm... det er jo dem som blir gravid m pp. men det må du skjekke allerede i morra. vet ikke hva jeg skal si ifht. smertene ol. jeg har aldri hatt smerter,men bestandig følt det. har alltid sagt at nå er jeg gravid...bare noen dager etter, for jeg har fått en spesiell følelse som jeg kjenner igjen. går m min fjerde nå.. så det er nok veldig individuelt. har vel fått en del mensmurringer..men ikke før senere om jeg ikke husker feil. ømme pupper ol. har kommet en god stund senere på meg, men vet om dem som fant det ut på den måten. og når du går på pp så er det vel lite sannsynlig at hun tr kommer fortidlig... ønsker deg lykke til=)
Monnemor Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 Meningen var prøve periode her... har ikke brukt p.piller siden 2003
lchristin-nydelig tulle Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 oj da..hehe ikke så greit å få med seg alt...hihi
Monnemor Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2009 Nei, det er det ikke. he he Prøvde dere lenge dere?
lchristin-nydelig tulle Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 dette er vår 4. var ikke helt planlagt... mannen skulle t legen å kappe strengen...men skulle bare til syden først..(snakket om å få fler da dette blir nr to vi har sammen, men bestemte oss for å gi oss der siden vi har barn på hver vår side i tillegg) men lillegutt her er jo allerede tre år,og siden jeg er allergisk mot alt av ppiller ol. prevansjon så har vi tatt en stoooor sjanse. gikk da over to år uten å bli gravid.. så det er jo ikke alltid det klaffer m en gang nei... men den uken vi var i syden var det masse massekos så det gjorde det hos oss tenker jeg=) men må si det at selv om hun ikke var helt planlagt så er hun høyt ønsket!!!! =)
Monnemor Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2009 kan jeg tenke meg. he he.. mye kos med et nytt familiemedlem.. Håper så indelig at han min snart får en lillesøster eller lillebror jeg nå da.. han satt på 1 forsøk.. denne lar vist vete på seg ;-)
lchristin-nydelig tulle Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 er det ikke sånn da, at jo mer man tenker på det..jo lenger tid tar det. vet om utallige eksempler på dem som prøver, får ingen barn. går til prøverør og ingenting skjer,folk gir opp og blir gravide...hehe så oppskriften er vel å slappe av, og ikke tenke så mye på det...men det er ikke lett. har et fam.medlem som ikke fikk barn,dem adopterte to gutter, mange år senere så skulle hu til legen for hun hadde så vondt i magen....4 mnd på vei.. litt av en glad nyhet kan du si.
Hakkamella Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Jeg gikk på pp da jeg ble gravid. Jeg merket at jeg hadde ømme brystvorter, ventet mensen hver dag for det kjente sånn ut, men var også småuggen og merket at hormonene var annerledes enn ved vanlig mens. Jeg hadde på følelsen at enten var det noe gale med hormonene mine eller så måtte jeg være gravid. Jeg sluttet med pp fordi jeg turde ikke bruke dem mer tilfelle... og ingen mens kom. Hverken på dato eller ukene etter. Til slutt fikk jeg 'omgangsyke' kl 14 en fredag, og hvert måltid etter kl 14 etter det :-). Noen dager etter fikk jeg positiv på test hos legen (tok en test bare for sikkerhets skyld...) Nå har jeg 3 uker igjen til termin, så kanskje du skal holde littegranne fast på magefølelsen din? Med forbehold om at det kan være du er så mentalt forberedt på at du er gravid at det forstyrrer kroppen din. Fysikk og psyke henger godt sammen. Lykke til!
Hakkamella Skrevet 9. januar 2009 #10 Skrevet 9. januar 2009 pp er altså p-piller her...ikke prøveperiode. Vi skulle ikke starte prøving før nesten 1 år senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå