lchristin-nydelig tulle Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 hei hå får ikke sove.. våkner til vanlig for den minste ting, spes. når jeg skal snu meg... i dag kom mannen min hjem,kjempe herlig!!!! men han SNORKER no så innmari høyt at jeg begynte nesten å grine i sta for jeg ble så sinnsykt oppgitt..la meg kl. 22 og har fortsatt ikke fått sove. så gjett om jeg skal på apoteket og kjøpe snorkespray!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har jo gledet meg sååå til han skulle komme hjem og glemmer bestandig at han snorker. til vanlig går det greit, men når jeg våkner av alt og ingenting så blir det et mareritt... buhuuu hehe...syter meg fælt nå.
Silje med snuppa i magen <3 Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Syting er lov Sover ei om natta jeg og!! Jeg er ikke høygravid i den forstand ennå, men ikke lenge til!! Har heller ingen mann som holder meg våken, men våkner hver gang jeg skal snu meg.. hihi, er litt øm i magen om natta!! Var på UL i dag for å sjekke veksten til lillegutt pga. ulike årsaker! Det var skikkelig godt å se han jeg elsker høyest av alle her i verden igjen! Syntes han så forandra ut fra 1. UL, hadde ikke lenger den tydelige oppstoppernesen.. hihi.. Gleder meg masse til å få se han på utsiden i levende live, og bli kjent med han! Det er litt rart, at han er så nærme meg, men allikavel så langt unna!
lchristin-nydelig tulle Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 helt enig. det er skikkelig herlig å se dem på ul. selv om det skal bli godt å få nurket i armene snart. elsker henne kjempe høyt allerede. var på ul. i går,er i uke 35. og fikk se 3d av henne... så nyyydelig. har ikke sett sånn før m noen av dem andre så det var spesielt altså. hvor langt er du kommet da?
Silje med snuppa i magen <3 Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Å så heldig du var som fikk se henne i 3D!! Har hele tiden hatt lyst, men der har pengene desverre stoppet meg!! Jeg er i uke 32 nå! Bare 8 laaange uker igjen Dette er mitt første, og ikke så veldig planlagte barn, men nå ble det sånn denne gang Jeg begynner å få det meste på plass, det eneste viktige jeg mangler er strømpebukser.. hihi.. Da jeg fant ut at jeg var gravid, ble jeg veldig bekymret fordi jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle klare meg økonomisk siden jeg er alene, og jeg fortalte alle hvor bekymret jeg var, så folk, venner av venner o.l. har kommet med masse utstyr og veldig mye barneklær til meg!! Det ble litt i overkant til slutt, for å si det sånn hihi jeg slipper å kjøpe noe av basisklær fram til barnet bruker str. 80 Nå kan jeg ta meg råa til å bare kjøpe det jeg virkelig har lyst på til han herlig! Føler meg veldig heldig! Hvor mange barn har du fra før??
lchristin-nydelig tulle Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2009 dette blir nr 4. har en gutt på 12 i mars,jente 9 gutt på 3. selv om et barn ikke er planlagt så kan det være høyt ønsket...=) det er mange som ikke trur det er sånn.. vi hadde kastet alt vi nå, skulle ikke ha flere, så har manglet det meste av ting her. så vi har kjøpt for igjen og selge... og sistemann var jo en gutt og dette er ei lita tulle, så det blir ikke noe gjenbruk av klær her. vi mangler også strømpebukser og faktisk håndklær. kommer til å ønske meg spesielle ønsker denne gangen til barselgaver ja.. men må si det er snilt av dem å komme m masse gaver til deg. er ikke så mange som er sånn. så der er du heldig. kan forstå at dem i utlandet har babyshower ja...(er det ikke det det heter da?) har tenkt på det selv... hadde ikke gjort noe å få venner og familie til å hjelpe til litt..=)
Silje med snuppa i magen <3 Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Ja, vet du, hadde også tenkt å ha sånn babyshower, eller "babydusj" som jeg liker å kalle det:), Men nå har jeg jo fått alt jeg trenger, og mye mer!! Jeg har ønsket meg litt store ting fra familien da, bæresjal, babycall og lammeskinn! Og masse håndklær ja! Mamma har visst vært på ellos på nettet og bestilt masse til meg! Å som jeg gleder meg til å ha han her! Denne ventetiden er jammen meg lang altså!!! Har vært sykmeldt 100% siden uke 20 pga blødninger fra livmortappen, så tiden går litt tregt ja merker jeg!! Har du vært frisk og fin i svangerskapet?
lchristin-nydelig tulle Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2009 hei og god morgen... har egentlig gått veldig greit, men har vært mye syk,lungebet. omgangssyken...ol som ikke har m svangerskapet å gjøre.. men nå har jeg selfølgelig fått bekkenløsning..så det er ikke bare bare..det verste er på natta når man skal sove,er jo helt umulig,så jeg er halvvåken hele natta føler jeg..men det går greit. skal ikke klage. fem uker igjen baree nå så nå går det framover..gleder meg helt sykt masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå