Monnemor Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Hopper inn her for å høre om det er flere som har hatt det slik som meg.. Er nå inne i min 10 pp og begynner å bli rimelig utolmodig og skuffet over negative graviditetstester.. Denne mnd er anderledes.. Jeg har en "syklus" på 30-31 dager. Fått t.r siden august den 18 hver mnd.. Har aldri merket noe serlig til eggløsning eller slikt. Begynte med at jeg fikk menslignende smerter 6 januar, og dem holder på enda.. men tante rød skal ikke komme før den 18 som sakt.. Har forferdelig ømme pupper, og dragninger i både rygg og mage. Synes det er rart om jeg allerede skulle merke en spire i ferd med å klamre seg fast inni meg... Har vel egentlig hatt sex hver dag siden t.r var over 24 desember.. Håper jo selvførgelig det er en spire der og ikke t.r som har funnet ut at hun skal komme på overraskelsesbesøk 10 dager før tiden.. Noen flere som har merket dette...??? Har dere da vært gravide??Har en sønn på snart 4 og kan huske dem forferdelig ømme puppene 1 uke før jeg testet positivt, men ikke dem andre menslingnende smertene.... Takk for du tok deg tid til å lese. Håper på svar..
Minesmå:)+en til! Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Jeg kan svare deg jeg:) Jeg fikk utrolige mensmurringer ca 9-10 dager før jeg testa positivt, så kanskje det har klaffet for dere denne gang:) Merka rett og slett at den festa seg... murra langt nedover låra på meg...Lykke til!
Monnemor Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 Takk for svar. Har enda mensmurringer og er "støl" nederst i magen. Kjenner det faktisk også når jeg ligger på magen.. som om jeg ligger på en tennisball helt nede mot skambenet.. Krysser fingre jeg nå..
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Vi prøvde vel i 11 mnd før spiren satt hos meg. Jeg var dritt lei av negative tester... Hadde enorme mensmurringer fra eggløsning til ventet mens og trodde bare at nå kommer mensen hvert øyeblikk. Tok en test et par dager før mensen skulle komme av gammel vane og jeg kunne nesten ikke tro det når den viste gravid!! Jeg hadde rett og slett mensmurringer fra eggløsning og de 3 første mnd av svangerskapet... Lykke til!!!
Monnemor Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2009 Da finnes det vel kanskje håp for meg også da.. føler at jeg ligger på en tennisball når jeg ligger på magen.. til og med buksene mine strammer... kanskje jeg har fler her inne da ;-)
Underveis --> Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Hadde også mensmurringer som eneste gravidetegn. Trodde som de fleste andre at mensen var på vei, men den gang ei ;-) Lykke til og krysser fingrene for at den endelig sitter hos deg :-) Tror forøvrig at det er for tidlig å si om det er en eller fem, men livmora reagerer jo på at ting skjer, så det kan jo være det du kjenner!
Monnemor Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2009 begynner å glede meg til å teste om en liten stund jeg nå... så får jeg håpe symptomene varer lenge for en gangs skyld
Monnemor Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2009 Dytter litt på i håp om at flere kan svare ;-)
SNURF 5 GUTTER Skrevet 9. januar 2009 #10 Skrevet 9. januar 2009 Skal sjå det blir noe spennende i 2009. Hilsen ei som prøver og prøver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå