*toppris* Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 gruer meg så utrolig mye!!!! måtte bare få det ut...er ikke akkurat så mange jeg kan si det til nå sidn jeg er så lite på vei... blødninger igjen idag... så er redd den andre tvillingen også har forlatt meg.... sukk...
*lilleme* Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 uff! krysser fingrer og alt for deg og den lille****
Randis Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Sender deg masse godtanker. Ikke godt å ha det sånn og gå og vente. Har vært igjennom den runden så alt for mange ganger selv. Krysser fingrene for din lille tvilling. Håper, håper, håper at alt er greitt, tross alt. Lykke til!
Mayken Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Lykke til i dag, håper alt står bra til med babyen som er igjen. Ei jeg kjenner var også gravid med tvillinger, men mistet den ene. Resten av svangerskapet gikk fint og hun har ei nydelig jente på 1 år nå. Håper du får oppleve det samme.
Bevind *har født*:) Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Krysser fingrene for deg jeg å.. Lykke til i dag!!!
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Lykke til! Krysser det jeg har for deg!
*toppris* Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2009 tusen takk alle sammen:) er ikke lenge igjen nå...uff... knytter seg i magen bare jeg tenker på det... men det skal bli godt å få svar....
lillebøllaspringmadrass Skrevet 9. januar 2009 #11 Skrevet 9. januar 2009 Tenker på deg! Lykketil! Håper alt er bra med den lille!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 9. januar 2009 #12 Skrevet 9. januar 2009 Tenker mye på deg!! Håper alt står bra til!
*toppris* Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 9. januar 2009 da har jeg vært på ultralyd... og nå var den tvillingen det var SA på helt vekke, posen og alt... men den andre var der fortsatt:) enda ikke noe hjerte, er ca 5 uker på vei mener de... kunne se det var noe der, men om det er et voksende foster etc visste de ikke.. vet ikke før ved neste ul.. har fått time 20 og skal da se et lite hjerte om alt er som det skal være:) så yess, det var ikke nr 2 som kom ut ivertfall! håpet er der:) er vel positivt at i forigårs såg vi ingenting inni posen, men idag var det noe der...så håper det er en liten bebis som vokser:)
FruMamma med nr 2 Skrevet 9. januar 2009 #16 Skrevet 9. januar 2009 Så bra:) Da får du kose seg og slappe av i helga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå