*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Ja hva skjer. hvorfor skal enkelte starte "krig " her også.?? holder det ikke med den der nede?? de burde gått hjem og lagt seg alle de som ikke kan oppføre seg..
mammaen til 2+1 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Ja skjønner at folk har meninger og følelser oppi denne konfliken.. Men er det nødvendig å oppføre seg slik da? Løser jo absolutt ingen ting.. og skaper hvertfall ikke sympati.. I hvertfall ikke MIN!
Hakkamella Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Blir så frustrert over at de skal herje på sånn som det der! Når den ene siden har fått markert seg så bør jo den andre siden få markere seg også... men jeg har merket at det er en tendens til at den ene siden er aggresiv og den andre så fredelig som de kan. Ikke bare her, men gjengs over! Kan de forvente fred og forsoning da????
Elin snart mamma til 3 Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 samboer' n min "vant" å være på jobbmiddag akkurat der i går uff.. glad det ikke var meg jeg! Han kunne fortelle at grunnen til at det tok av var den talen som ble holdt foran stortinget. De som sto på "talerstolen" der var FOR terror.. hvor sykt er ikke det?? Det han så mest av mennesker som ødela/sloss var hooligans/blitzere. Fikk så vondt i hjertet da jeg leste om de gamle menneskene som dukket opp for en fredelig demonstrasjon å var blitt kastet stein på.
Bevind *har født*:) Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Ja for all del, la oss løse vold med mer vold!! Helt sykt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå