Monnemor Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hopper inn i 1 trimester for å høre om noen har opplevd det samme som meg... Er nå inne i min 10 pp og begynner å bli rimelig utolmodig. Denne mnd er anderledes.. Jeg har en "syklus" på 30-31 dager. Fått t.r siden august den 18 hver mnd.. Har aldri merket noe serlig til eggløsning eller slikt. Begynte med at jeg fikk menslignende smerter 6 januar, og dem holder på enda.. men tante rød skal ikke komme før den 18 som sakt.. Har forferdelig ømme pupper, og dragninger i både rygg og mage. Synes det er rart om jeg allerede skulle merke en spire i ferd med å klamre seg fast inni meg... Har vel egentlig hatt sex hver dag siden t.r var over 24 desember.. Håper jo selvførgelig det er en spire der og ikke t.r som har funnet ut at hun skal komme på overraskelsesbesøk 10 dager før tiden.. Noen flere som har merket dette...??? Har dere da vært gravide??Har en sønn på snart 4 og kan huske dem forferdelig ømme puppene 1 uke før jeg testet positivt, men dem andre menslingnende smertene.... Takk for du tok deg tid til å lese. Håper på svar..
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Hei du. Jeg hadde det nesten som deg i november. Jeg hadde sluttet å telle pp'er men vi hadde da prøvd i nesten 2 og et halvt år. Jeg fikk mensmurringer ca 1 uke før IKM og tenkte at søren også, skal syklusen begynne å bli ustabil også nå da. IKM kom og gikk, jeg turte ikke ta test fordi som regel så kommer tr rett etter at jeg har tatt testen. Men to uker over måtte jeg bare. Nå er jeg åtte uker på vei. Går du og kjenner på at noe er i gjære, så kan det hende at det er det. Lykke til.
Monnemor Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Tusen takk for svar.. Har prøvd nå i en stund, men har liksom ikke vært slik som dette...Bare dagen før tanta har dukket opp liksom..og det er jo ikke det samme..Lei av alle graviditetstestene med negativt svar... Så nå krysser jeg alt jeg har for at det skal være en liten lillebror eller søster der.. Masse lykke til med klumpen i magen.. Håper jeg henger meg på her om noen dager..
Monnemor Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2009 opp med seg;-) håper på flere svar.. pp er prøveperioder her..
DenSatt! Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Hei Monnemor. Jeg hadde det på samme måtte. Når jeg fikk positiv test hadde jeg hatt murringer siden eggløsning. De forsvant ikke før ca uke 6 og jeg kjenner de fremdeles av og til. Jeg fikk også en følelse av å ha brystspreng og fikk faktisk litt melk i puppene. Dette var en uke før ikm. Ingen tvil om at murringer kan være et tidlig tegn på graviditet:) Jeg husker murringer fra min første graviditet også, men da hadde jeg ikke ømme pupper. Lykke til!
Monnemor Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2009 Takk takk for svar.. Inbiller meg at om det hadde vært e.l sp hadde ikke disse smertene vart i 5 dager. og menssmertene mine kommer aldri før dagen før tanta kommer... syklusen har aldri vært kortere en 30 dager...noe rart skjer i alle fall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå