Mamma'n til Mathea ♥spire12? Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Når jeg var på do for en liten stund siden, rant det plutselig bare! Jeg tørket meg og såg at det var MASSE blod. Som første dag mensen. jeg ropte på sambo og ba han ringe jordmor. Vo kom rask til kontroll og hun kontaktet sykehuset. De kom frem til at det måtte være en tegningsblødning. Når vi kom hjem nå nettopp skulle jeg på do igjen for å skifte bind, og når jeg tørket meg da kom det ut en stor klump med blod! Ligna på levra blod, men ikke veit jeg. Og etter det har det ikke blødd noe særlig. Ble lagt inn i går pga rier, men de ga seg, og jeg kunne reise hjem. Har så smått begynt igjen nå. Andre som har opplevd det samme??
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 i mott forige svangerskap begynte jeg å blø kraftig etter at jeg hadde hatt sex..(vi var jo forsiktige så).. Da mener jeg det randt nedover foten min da jeg stod oppdreist.. Jeg kontaktet også føden da og fik kontrollog da sa de det var ett sprukket blodkar.?? ikke vet jeg..
mammaen til 2+1 Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Bloklumpen kan være st det har blitt åpning.. det ligger ofte gammelt blod der inne har jeg fått beskjed om... har også hatt litt blødninger.. Men hvis du har vært lagt inn pga rier bør du ringe føden igjen.. regner med at det er en grunn til at de la deg inn...
Mamma'n til Mathea ♥spire12? Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2009 Flere som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå