Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå inne i min 10 pp og begynner å bli rimelig utolmodig, noe jeg regner med dem fleste her inne begynner å bli..

Denne mnd er anderledes.. Jeg har en "syklus" på 30-31 dager. Fått t.r siden august den 18 hver mnd.. Har aldri merket noe serlig til eggløsning eller slikt. Begynte med at jeg fikk menslignende smerter 6 januar, og dem holder på enda.. men tante rød skal ikke komme før den 18 som sakt.. Har forferdelig ømme pupper, og dragninger i både rygg og mage. Synes det er rart om jeg allerede skulle merke en spire i ferd med å klamre seg fast inni meg... Har vel egentlig hatt sex hver dag siden t.r var ferdig.. Håper jo selvførgelig det er en spire der og ikke t.r som har funnet ut at hun skal komme på overraskelsesbesøk 10 dager før tiden.. Noen flere som har merket dette...??? Har en sønn på snart 4 men kan ikke huske det var slik med han heller...

Lykke til alle sammen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, tester du etter el?

Kan det være at el er litt forsinket, og med ekstra mange symptomer denne gangen?

Skrevet

nei, ikke testet etter el. har aldri gjort det heller. ikke merket noe til den bare vist når den var...hovner vel ikke opp så tidlig i magen ( så hvitt ikke det er flere befruktede egg da).. Har tidligere blitt spådd tvillinger og at dem skal komme i sep-okt... så hvis dette stemmer så.....

Skrevet

Dytter opp i håp om at noen fler kan svare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...