Gjest Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 flybilletter til London! 6 dager, 4 netter:) Jeg gleder meg helt utrolig masse:) Synd jeg måtte lete etter VISAkortet, det kosta meg 800 kr ekstra, for jeg fant billetter til 10 kr, totalt for to per tur retur. Men innen jeg fant visaen var billettene nedover utsolgt:( Men jeg skal til London, om 14 dager! *hipphipp* Noen som har anbefalinger utenfor det vanlige turiststyret? Jeg er relativt godt kjent i byen og har listen full allerede, men det kan jo være noen små perler jeg ikke vet om?!
Monajenten Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Jeg kan kortnr mitt utenat:-P Det er praktisk (og til tider særdeles dyrt;-)) God tur og kos dere:-)
Koseklompen Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Har desverre ingen tips å komme med, men ville bare ønske deg en god tur
Gjest Siklerotte Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Sikkert masse anbefalinger... Men minn meg på det SNART så skal jeg gi deg mange =p
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Monajenten; jeg brukte mannens, jeg får ikke penger før i morgen og patetisk nok har jeg ikke 10 kr der engang:p
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Det skal jeg helt klart gjøre:) Du har vel kart i hodet kjenner jeg deg rett;)
Gjest Siklerotte Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Hehe, kanskje;) Men si hva du liker å gjøre da! Så slipper jeg å komme med unødvendige forslag.
Nelly79 Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Det nye kjøpesenteret, westfield, åpnet i oktobrt og har over 300 butikker. Jeg var der i desember og anbefaler deg en tur dit :-) Har masse andre tips også, men du er jo så godt kjent der selv så unødvendig at jeg ramser opp ;-) God tur!!
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #9 Skrevet 8. januar 2009 Nelly79, er godt kjent sånn jevnt over, men har jo ikke vært der på noen år:) Vært opptatt med å lage noen unger og slikt:p hehe... Takk for tipset, skal slenge det inn på listen!
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 Hmmm, jeg skal jo ta med min kjære litt rundt, han har ikke vært i London tidligere. Han vil følgende; London Eye The Dungeon Spise i Chinatown. Besøke Banglatown og noen av hans foreldres kjente der. Jeg har i tillegg lagt inn litt turisttull; - Camden Market lørdagen (moro!) - The Tower og muligens litt mer historie og slikt... I tillegg til dette skal vi på puben til tanta mi en tur, kaffe med en venninne, Carnaby og Oxford Street med hans Visakort:p (han hater shopping så det blir nok en kortvarig affære) King Street lørdagskvelden, bare fordi det er hyggelig der;) Harrods og Hamleys, siden han jo aldri har vært i byen.
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #11 Skrevet 8. januar 2009 Og blir det tid skal vi også på Les Miserables! Is på Leichester Square etterpå...
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #12 Skrevet 8. januar 2009 Covent garden er også verdt et besøk:) Litt misunnelig nå. Hadde planer om en messe i London i midten av januar, men drøyer til høsten. God tur!!
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #13 Skrevet 8. januar 2009 Stemmer det, Covent Garden er helt klart verdt et besøk... Ligger Dr Martens der ennå eller har de gått ut på dato nå liksom?
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #14 Skrevet 8. januar 2009 Aner ikke.... er en stund siden jeg har vært der. Ingen som gidder å passe på 3 unger vet du:)
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #15 Skrevet 8. januar 2009 Håper noen gidder å passe på to! Hehe... For jeg har kjøpt billetter uten å skaffe barnevakt først! Salg på Ryanair...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå