Gå til innhold

stine667...? på forhånd takk:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på sykehuset og tok ny blodprøve idag... når jeg kom hjem begynte blødningene igjen:( uff.... er ikke bare bare!! min frykt nå er at dette er det andre fosteret som ryker... så svarene fra blodprøven i morgen er ikke til å stole på:(

det kan jo ikke bli værre!!!

skal på ultralyd igjen i morgn...12 30....

Har den andre også forlatt meg?:(

gruer meg virkelig til i morgen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får du ikke opp noe...?

Skrevet

hei. jeg er ikke synsk men lurte på hvordan det har gått med deg i dag???????

Skrevet

hej:) jo takk, so far so good:) den andre "posen" er der fortsatt:) de mener jeg er 5 uker på vei.. så er for tidlig å se hjertet,,, har ny ul tirs 20...håper på å se et hjerte banke da:)

blødningene igår var posen til den jeg hadde sa på som kom ut.... var helt tomt etter den nå....

så krysser fingrene for hjertebank neste tirsdag:)

Skrevet

jeg har godfølelse på deg!!!!!!!!! har prøvd pendel noen ganger,... og når jeg spør nå ser den at du har et bankende hjerte.... men kan IKKE love;)

Lykke til.........

Skrevet

Hei igjen toppris.

Det andre fostret er etter hva jeg ser i live ennå, sjansen for overlevelse på dette fostret er mer enn 80% etter hva jeg får opp, så om du forsøker så godt du kan og overhodet ikke være redd for den lille skal nok det sitte. :o) Hjertet på den lille får jeg opp vil slå, og du vil antagelgvis se bevegelser, jeg ser klart og tydelig den lille allerede nå vifter litt med armer ser det ut til. :o)

Skrevet

håperhåper virkelig:) har helt roen nå...bekymrer meg ikke lenger:)

fortsatt ei lita tulle som koser seg der inne? ;p

hadde vært gøy, siden jeg har en gutt fra før:)

Skrevet

Jeg mener det skal være ganske høy prosentsjanse for netopp jente, over 70% hvertfall. :o) Ser ut til og kose seg ennå, ja. Har du gutt fra før er det jo kjeme flott med jente nå. :o)

Skrevet

ja hadde vært gøy med en av hver;) men blir selvsagt ikke skuffa etc om det skulle vise seg å være en gutt;) bare det er et bankende hjerte som er sunt og friskt er jeg fornøyd;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...