Gå til innhold

Andre med samme opplevelse - pc på fanget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje det bare er jeg som innbiller meg dette, men det virker som at babyen sparker ekstra mye når jeg har laptop på fanget. Jeg liker det ikke helt... Andre som opplever det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merket sist jeg gikk gravid at babyen sparket når jeg satt ved laptopen (hadde den ikke på fanget, men på bordet). Det var faktisk i slike situasjoner jeg kjente de første sparkene. Mulig det var fordi jeg satt lett foroverbøyd mot dataen, slik at magen kom litt i klem, og jeg kjente sparkene bedre :)

Skrevet

har jeg også merket, men mest fordi magen treffer laptopen, hun sparker mye når det er noe som kommer borti magen...

Skrevet

husk på de kan også høre veldig mye som foregår inni kroppen vår...

kanskje hvis vi setter laptoppen på fanget..så kan det henne denne durelyden fra pc´n høres fram til babyen...kanskje hun eller han hører denne lyden og reagerer på den... hvem vet...bare en teori.. ellers så kjenner jeg også mest liv når jeg sitter foroverbøyd..med magen i klem..;))

jeg for min del blir rett og slett dårlig...eller..urolig i hele kroppen nå for tiden hvis jeg plasserer laptoppen på fanget... så det klarer jeg ikke lengre.. og jeg er bare i min 15 uke..;/

Skrevet

Ja, det kan være flere ting den lille reagerer på: varmen, lyden og press, samt stråling - hvilket bekymrer meg mest.

Det er sannslunligvis ikke noe å tenke på, men alltid godt å få luftet tankene...

Skrevet

Jeg merket det samme nå.

Første gangen jeg har hatt pc`n på fanget nå. Ho sparka og sparka opp i den. Men kan jo være pga trykket. Men klart- men skal jo tenke litt på evt. stråling. Har blitt ekstra oppmerksom på hvor jeg har mob hele tiden jeg. Det er jo super masse stråling rundt oss hele tiden. Vi kan ikke klare å beskytte de mot alt, men noe kan vi jo prøve å beskytte de mot.

Skrevet

Det er mye mere stråling i en bærbar pc enn i mobilen din.

Det er nemlig utrolig mye stråling i signalene fra internett.

Så vær forsiktig med å ha laptopen på fanget. Ha en pute eller noe mellom hvertfall.

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...