J-86 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hvordan dette vil bli når jeg blir gravid?? Jeg har hatt migrene og spenningshodepine i 10 år nå,og de siste 5 årene har det bare gått nedover. Nå har jeg hatt det døgnet rundt de siste 2 årene.. IKKE en dag uten! Jeg klarer ikke å jobbe, er ufør. Har ikke jobbet på 2 år, er veldig mye sengeliggende, og fungerer egentlig dårlig. Men jeg vil jo gjerne ha barn! En ting er jo når de først er der;) Men det jeg tenker på er alle dere som plages slik med migrene/hodepine under svangerskapet! Kan jeg virkelig bli værre??? Eller forhåpentligvis bedre?? Har også mange andre kroniske hemmende sykdommer.. Har prøvd alt, og medisiner og smertestillende har ikke effekt på meg. Paracetamol er jeg allergisk mot.. Huff, gleder meg til å jeg kan være gravid,men samtidig gruer jeg meg for hvordan helsa vil være.. Jeg er 22 år
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Jeg ble verre, men noen blir faktisk MYE bedre,Du må nok bare ta sjangsen.Lykke til .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå