Gå til innhold

Vikarer er noe .........PIIIIIIP........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så arg at jeg freser.EN bestemt vikar på skolen har fått meg til å se rødt,flere ganger.Asistenten til jentene er jo borte av og til,og da blir denne brukt.Før jul fikk jeg pr beskjedbok fjeset fullt av kjeft for at jentene ikke hadde votter på skolen...Vell,en av oppgavene til asistenten/vikaren er å gi MEG beskjed om hva som mangler av skifte osv.Dette fungerer fint med asistenten,men vikaren vil helst bare hakke og kjefte,pr bok.

I dag var hun der igjen,og kjefta da for sokker og lester.I tillegg sier jentene at hun hadde vært sint på di også for dette.

Nå har jeg skrevet et krast svar i boka om hva jobben hennes går ut på,samt gitt beskjed om at det faktisk lå ekstra lester i sekken,om hun hadde gidda sett etter.Å jeg vil nå ha dette mennesket vekk fra beskjedboka vår.Hun lager bare dårlig stemning.

Men har ikke jeg rett her tro? Jeg kan jo ikke vite hva som mangler av skifte på skolen når ingen kan gi meg beskjed om dette...?!

Mener di at jeg må kjøre flere mil for å sjekke dette selv? Hva er vitsen med asistent da???

Jeg er så sinna på denne surmaga vikaren at jeg freser.

"grrrrrrrrrvoff"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har helt rett, dette er jo jobben til assistenten, og dermed også vikaren. Det er vel hele poenget med å ha assistent til disse to tvillingene dine, at noen skal følge opp sånne ting. Er helt urimelig med en flere mil lang kjøretur for å sjekke opp sånt. Stå på ditt, du c",)

Skrevet

det gjør jeg ja.For på alle møter jeg har vært,så har ikke dette blitt nevnt,for det fungerer helt fint nemlig.Men vikaren liker meg ikke,enda jeg ikke vet hvem hun er......(slå den du)

Men jeg har nå krevd at jeg og asistent finner en fiks ide om hvordan jeg kan få mer info om div.For litt slapt er det fra skolens side.Å når jentene kommer hjem å er lei seg for å ha fått kjeft,ja da freser også jeg.Jeg har sovet 2 timer i natt,slik irriterte jeg meg,hehe.

oooæææææh,godt det er helg... ;o)

Skrevet

ÅÅÅÅÅ nå ble jeg bare enda mer irritert.

For jeg skrev et langt svar her, og lagret det som vanlig..... Men nå er det borte, ligger vel ute i cyberworld ett eller annet sted...

Men for å gjøre lang historie kort. Du har helt rett!!!

Jeg hadde vel reist hele veien bare for å fly i strupen på vikaren fra helvete.

Skrevet

Mest lyst til akkurat det ja....For jeg VET jeg har gjort alt i min makt for at alt skal være med,men selvsagt kan ikke jeg vite hva som mangler når ingen sier det til meg....Men så kommer hun da,å skriver så ekkelt at jeg nesten griner.men i går ble jeg arg...Sist skrev hun tilogmed med rød penn!!! Da skulle hun virkelig vise seg ja."snærr"

Skrevet

Hei. Skjønner godt at du er arg og irritert, men hos oss må vi selv følge med at barna har det de skal ha i hyllene sine. Vi får jo selvfølgelig beskjed hvis det mangler noe over lengre tid. Dere har jo tydelig kommet helt feil ut med hverandre, men har av erfaring at det skal mye til for å få bort noen lærere/assistenter. På skolen der ene piken min går nå, er det en lærer som så å si ikke hører noe og en som nesten ikke ser noen ting. Mye rot med klassene som har disse lærerne, derfor blir det mye bytting på disse. Mange frustrerte foreldre her ja. Det er jo forskjelligeregler på skolene, så hva det er hos dere må du nesten undersøke da. Skjønner deg godt når det blir sånn, men synes personlig at det er dårlig å hakke og kjefte pr bok, assistenten kunne jo godt ha tatt en tlf til deg istede. Lykke til og stå på ditt :-)

Skrevet

Med jentene mine er saken grei,ser man bort fra denne vikaren da....

Di har asistent for at di er sykisk utviklinghemma og har flere plager.Skolen har ansvar for å melde fra til meg om manglende klær osv.Å med logg/beskjed bok så fungerer alt fint.MEN,jeg vil ikke ha dette peset pr bok.For denne boka er det flere som leser i....

Å jeg pleier aldri skrive krast,klage eller slikt i boka jeg.Da tar jeg det heller opp på neste møtet.Har aldri møtt denne vikaren,vet heller ikke hvem det er.Men føler virkelig at jeg heller ikke liker henne,slik hun holder på.Nå er det et halvt år igjen,så er vi over på en anna skole,gudsjelov....Hehe

Skrevet

Forstår godt at du er forbanna!!!

Makan til slett oppførsel fra denne vikaren da. Sikkert ei som ikke blir sett så mye ellers og føler makta er hennes når det kommer til vikartimene......de er de verste.

Om du gidder, så ta en tlf til rektor og gi beskjed om at sånn tone og behandling er helt uaktuelt og at du ikke finner deg i det. Si det med en hyggelig tone, ellers mister det effekten sin:-)

Skal virkelig ikke måtte være nødvendig å kjøre mange mil støtt for å sjekke hva som er av utstyr når dere har denne avtalen!!!

Skrevet

Hei. Beklager så meget hvis jeg støtt deg, hviste ikke at de var sykisk utviklinghemma. Man har vel kanskje mer enn nok å tenke på og ordne da, enn at man skal få skitkjeft av en vikar. Synes det er merkelig at du ikke møter denne vikaren før hun skal ha barna, er ikke det normalt når man er i en slik situasjon? Ikke for at jeg skal legge meg borti nei, men synes det er rart.Håper alt ordner seg til det beste.

Skrevet

Erlindamor,selvsagt støttet du meg ikke =)))

Du kunne jo ikke vite det,derfor jeg skreiv det.Di andre vet jo litt,men du er ny ;o) Neida,denne dama tåler jo litt,selv om jeg av og til er i et lunt hjørne...hehehe

Aldri vært slik her,at jeg får vite om vikarer eller noe.Å det er litt dumt.For det hadde vært greit å vite hvem jeg skal hendvende meg til.Den faste er i permisjon,og denne er overalt på skolen tror jeg.

men,nå skreiv jeg jo et tilbake svar i boka....hehe ;o)

Å fikk svar,av asistenten.Å sum sumario,jeg skulle plystre i slike beskjeder fra nå,og vite at mine unger var di eneste som hadde ting så godt på stell hjemmefra.Vikaren,ja hun plystrer jeg i."pip pip pip"

;o)

Så,det nytta å si fra ja.hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...