<3 mamma til 2 jenter <3 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 vi har prøvd i tre måneder nå og har ikke hatt lykken med oss,så nå har jeg gått til innkjøp av en eggløsningstest som vi tenkte og prøve men problemet er at syklusen min er forskjellig fra måned til måned.hva tid skal jeg begynne og teste da?hvordan ville dere regnet det ut?
SuperKlar86Gravid Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Hvor forskjellig er den? Om den bare varierer med noen få dager, så ta utgangspunkt i den korteste, for da begynner du ikke å teste for seint vertfall. Det står i pakka (CB) noen om start for testing. Jeg har en 28/30 dagers syklus, og starter testinga på dag 10-11 ca. Men jeg vet noen begyner før det, men de siste pp`ene har jeg hatt EL på dag 16, og da blir det litt dyrt om jeg skal teste i mer en 7 dager ( det er 7 testpinner i den pakka). Vi skal i 5 pp nå, etter SA. Har brukt EL test de 2 siste gangene. Men jeg vet at vi kunne hatt mer sex enn vi har hatt. Den første gangen hadde vi sex dagen etter EL testen slo ut. Nå forrige hadde vi masse sex fram til den dagen EL testen slo utt, også kom det masse besøk og dritt..hehe... Så dene gangen skal vi ha sex dagen den slår ut, og dagen etter der og etter der...osv. Samt at vi prøver å ha litt i forkant også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå