Monajenten Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 http://www.tannreiser.no/sider/priser.php# Er dette generelt billig, normale priser eller dyrt?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Det er nok forholdsvis billig i forhold til norske privatpraktiserende tannleger ja! I tillegg kan man dersom man bor i nærheten av universitet der de utdanner tannleger få opptil 75% rabatt ettersom studentene får øvd seg på pasienter og legge fyllinger, trekke tenner etc.. Er jo vanlige tannleger som følger opp studentene så man risikerer ikke og gå derifra med vonde tenner! Min bror har vært hos tannlegestudenter opptil flere ganger og spart en god del penger! Må da ringe skolen og evnt bli satt opp på time som kan ta litt tid, på sommeren går det ikke for da har jo studentene fri!
Monajenten Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Men kan man få full behandling hos studentene da? Vedkommende det er snakk om, trenger ihvertfall tre nye tenner, pluss en god del annet.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Ja det mener jeg man skal kunne få, de studentene som er kommet lengst gjør også mest! Men ta kontakt med skolen så får du vite hva slags behandling de kan utføre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå