★minijente★ Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 vet ikke om d har noe me graviditeten å gjøre men.... eg har litt vann i hendeme og nå har eg ryddet og styrt på lenge så nå kjenner eg en rar nummenhet,minner litt om når foten sover sånn på slutten.. noen som vet ka dette er? er litt ubehagelig å gå slik..
fult hus:) Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 kan være noe i ryggen som klemmer på noe nerver som går i hendene.. forrie svangerskap når jeg fikk bekkenløning klemte d på noe nervegreier. d var værre jo mere jeg jorde å foten svikta plutselig å jeg falt:p
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Du jeg har samme problemet... Å spurte faktisk JM når jeg var der i dag. Hun sa at det er vandlig at blodsirkulasjonen blir litt dårligere og det er derfor du kjenner denne nummenheten på samme måte som i beina. Ikke farlig, men litt ubehaglig. Hun sa bare at jeg skulle pröve å bevege fingrene når jeg kjente det.
★minijente★ Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2009 tusen takk for svar! nå kjenner eg samme nummenhet i begge føttene... godt å vite at d ikke er noe farlig. eg må rett og slett bare ta d litt me ro resten av kvelden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå