Gå til innhold

ser du snart en liten spire hos meg Stine 667????:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir veldig glad om du kan gi meg noen svar,.... trenger litt opmuntring i hverdagen...

Har blitt spådd at det snart skal lykkes for oss:)

tusen tusen takk om du tar deg tid.

navn: Beate

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Tilla_76.

Første som slår imot meg er 16 Januar til 23 Februar - dere lykkes nok i dette tidsrommet. :o) Er hva jeg får opp.

Skrevet

hei igjen og tusen takk:)

er det pos test jeg kan få da eller??? Eller er det da spiren sitter,.. har ikke helt kontroll på el,..( Vi prøver ikke såå aktivt),- tror nemlig jeg har el i disse tider????????

også er det bare tull med syklusen min for tiden...

ha en god dag:)

Klem Tilla

Skrevet

ser du hvilken dag el kommer på?????? mulig den er forskjøvet da jeg har fått lengere sykluser?????

Skrevet

Hva jeg får opp vet du med deg selv du er gravid rundt dette tidsrommet. :o) Får opp ca 42 timer på EL på deg, er omtrent da det skal være? Fra jeg skriver dette er, gå etter tiden som står på dette innlegget. Lykke til.

Skrevet

det kan stemme med el ja:) Fikk neg på el test i dag,.. sikkert pos morgen tenker jeg??? Så sex før løpet av helgen bør vi muligens proritere he he he...lørdag kanskje...i dag er vel for tidlg???? er så vanskelig å treffe synes jeg,....

Tusen takk for at du tar deg tid,.. mange som setter pris på det du gjør!!!! Har du hatt evner siden du var liten,....???? ser du bilder? Blir du fortalt ting? Synes dette er spenndne selv,.. og har prøvd med pendel,.. men får bare de svarerne jeg selv ønsker å få,.. altså kan påvirke de...

har du barn?? Prøver dere???

Skrevet

dytter denne litt jeg Stine:) se over;)

Ser du noe ang huskjøp på oss,.... vi har solgt leiligheten, skal nå leie midlertidig,....men ønsker oss et hus,.. ser du noe tidsperspektiv,og om det er langt unna der vi bor nå????

Skrevet

dytter denne litt jeg Stine:) se over;)

Ser du noe ang huskjøp på oss,.... vi har solgt leiligheten, skal nå leie midlertidig,....men ønsker oss et hus,.. ser du noe tidsperspektiv,og om det er langt unna der vi bor nå????

Skrevet

he he,.. fikk visst lagret den over to ganer,.. :)

men mens jeg er gang,.. ser du kjønn på barn, evnt barna??? Har blitt spådd rundt dette før,.. og lurer på om du får opp det samme????? og tidspunkt. Første forhåpentlgvis dette året:):):)

Hvis du vil ha kontrollsp.mål

hvor lenge har jeg og sambo vært sammen

hva jobber jeg som

er jeg lys/ mørk;)

Skrevet

argh,.. neg el test dag også,.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Når skal jeg time dette da tro??????????????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...