Stjerna mi<3 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Nå har jeg vært på legevakten siden jeg fikk en plutselig blødning i ettermiddag. Jeg fikk da henvisning til A-hus pga spontan abort. Hvis blødningene fortsetter havner jeg nok på sykehuset i natt=( Alt er helt jævelig nå, Jeg og sambo var så utrolig glade når vi fant ut at jeg var gravid. prøve i 6 måneder, så nå faller alt bare sammen igjen!! Hater dette!!
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Uff.. forstår at du er redd og veldig lei deg nå....Er du sikker på at du har abortert? Jeg var på tidlig ul pga blødning, trodde jeg hadde mistet men ul viste et levende foster ) Det er flere som har blødning uten at man mister. uansett grusomt å oppleve det som du gjør nå. Jeg krysser fingrene for deg.
Stjerna mi<3 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Er ikke sikker på noen ting nå.. bare vet at jeg håper det slutter å blø i løpet av natten, det blir ikke noe jobb på meg i morra det blir heller et nytt lege besøk.. håper jeg får tidlig ul. noe som kunne roet meg med, men når du blødde blødde du friskt blod da?? med litt svarte slimklumper??
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 hei, jeg hadde brunrosa utflod over flere dager, så fikk jeg frisk blødning en gang. Men det stoppet opp med meg, og ikke klumper. Men det kan være forskjellig fra person til person. Jeg kjenner flere som har hatt blødninger, blødd en del og det har gått bra med barnet. Jeg var også helt fortvilet og utrøstelig helt til jeg fikk svaret på ul. Det ble noen lange timer. Håper du får sove i natt. Si til legen at du vil ha ul. Legen min rekvirerte det av ren rutine ved blødning. Lykke til. Du får oppdatere oss i morgen. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå