Gå til innhold

Tissa på meg i natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd å drømme at man går på do, så kommer det en skvett i drømme? Opplevde dette i natt, med mannen ved min side. Ber de høyere makter om at han ikke la merke til det. He he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh NOO:)

Har gjort det en gang,men da var jeg 10 år.Drømte at jeg måtte så tisse og var på do å hele greia...Men det var jeg desverre ikke:(

Tissa ut hele senga og møtte pappaen min akkurat i det jeg skulle inn på badet.Det var utrolig flaut.

Skrevet

Ja, på hytta, for det var langt og kaldt og mørkt til utedo så jeg tenkte at jeg trenger nok ikke å tisse før jeg legger meg... det var en tabbe, ja - drømte selvsagt at jeg gikk likevel og så var det vått...

Skrevet

Det har mannen min opplevd. Han drømte at han tisset, og våknet med at senga var våt. Det er sånt som kan skje med oss alle :)

Skrevet

dødsflaut dette her.. men har skjedd med meg også..

Skrevet

hehe...sist jeg opplevde dette var jeg ca 4-5 år...jeg drømte jeg var i svømmehallen og tissa i vannet....hehe....dvs i senga....husker den gode følelsen av å tisse når man må...og den utrolig kalde følelsen som kommer etterpå når det er vått i senga....hehehe

Skrevet

hvilken svømmehall går du i??? den vil jeg garantert ikke bruke...

det er vel ikke normalt å tisse i vannet i svømmehaller????

Skrevet

les den en gang til du!!

hun DRØMTE!!!

Skrevet

Gjorde faktisk jeg en gang også!! Herregud... Er det mulig liksom!? :-)

Skrevet

Må fortelle om en gammel kjæreste av meg..

Han overnattet hos meg, og i løpet av natten skulle han åpenbart opp på do. Men av alle ting så klarte han å tisse på kassettspilleren min (en stund siden dette ja) på soverommet, før han la seg igjen. Han sov/drømte nok gjennom hele seansen, og jeg nevnte det aldri med et ord. Jeg var dødellig forelsket og turte ikke av frykt for å ødelegge noe.... Han ville jo blitt dødsflau.

Skrevet

Eksen min tissa i senga 2 ganger på et par uker en gang. Han var nesten 30 år og syntes det var forferdelig flaut, han hadde bitteliten seng så vi var jo våte begge to når vi våkna:) Jeg syntes ikke det var ekkelt i det hele tatt og prøvde å forsikre han om at det ikke var noe å tenke på, han kunne jo ikke noe for det. Stakkars..

Skrevet

det er sånn at om man drømmer at man tisser så tisser man i virkeligheten så det er om å gjøre våkne fra drømmen =)

Skrevet

ja men ikke i voksen alder. Jeg var vel 10 år kanskje..drømte jeg skulle på do at jeg satte meg opp i senga gikk inn på do og satte meg ned å tisset. Det jeg hadde gjort var å sette meg på sengekanten å tisse..

Skrevet

ja en gang var vell 5-6 år eller noe... dødsflaut uansett alder.

har noen ganger i løpet av svanderskapet drømt at jeg tisset å bråvåknet for å sjekke om det har skjedd igjen, heldigvis ikke(ganske lettet når jeg kjenner at senga er like tørr)

Skrevet

Huff, ja. Jeg sov over hos sambo (dette er for 10 år siden og vi var nettopp blitt sammen). Vi hadde vært ute på byen og jeg var ganske så full. Husker ikke at jeg drømte noe men da vi våknet var sengen klissblaut (for å si det sånn, jeg kan umulig bare ha tisset 1 gang). Dette var en seng som var kanskje 1 m bred.

Det ble vel egentlig aldri bevist at det var meg men jeg tok på meg skylden. Begge var klissvåte så litt vanskelig å vite hvem (kanskje begge to ??)

Det var litt vel pinlig ja, har liksom ikke for vane å tisse på meg heller...haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...