Gå til innhold

ADVARSEL!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne har prøvd å bli svindlet. Denne svindleren har lagt ut annonse på zett.no og skulle sende henne to billige chiuahuaer for 3 000,- stk fra England. H*n har opperert under er mailadresse som lyder [email protected]. H*n gidde min venninne adressen til en Patrick Mutchita. Når jeg googlet han, ser jeg at det har blitt skrevet om at han har svindlet fler i det siste.

Og denne Tracey har sagt hun er konen til Patrick.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke samme fyren som sitter i et land i midtøsten og selve hundene er i canada hos søstra hans. Derav også de kosta 3000 kr styk.

Venninna mi som fikk kontakt med han.. MEN hu var derimot ganske så smart. Hu ba denne fyren om å sende henne flight nr til hunden så skulle hun betale for flyturen samt han fikk ti prosent av beløpet før han satte hunden på flyet, og resten når hu hentet hunden.

Da ble fyren sint gitt.... Gikk heftige ord til venninna mi på mail. Trussler etc.... Beste er kansje å kontakte økokrim og finn ledelsen... Venninna mi kontakta hvertfall finn.

Skrevet

hvis noe virker for godt til å være sant .....

Skrevet

Mente zett.... Kontakt annonsøren for dette er en liga og de svindler en masse og er ikke helt gode. De ringer deg da en stund etter du setter inn penger... og maser om mer og mer og mer... noe hund kommer aldri uansett....

Skrevet

Var det jeg tenkte også...... Det er lov å bruke hue og tenke sjøl:o) Være litt skeptisk og lese litt mellom linjene;o)

Skrevet

Ja, det er lov å bruke hodet. Men det er jo lett for oss å si da.Saken er jo at de menneskene som blir lurt ofte er disse naive, ressurssvake menneskene med lite penger fra før av. Syntes det var veldig synd at bestemoren til enn venn av meg, som er så god, snill og naiv, ble loppa for flere tusen kroner av uærlige selgere.

Blir så lei av å leste slike svar som noen har skrevet her. Ser dere bare saker fra deres eget ståsted eller? Bør være mulig for dere bedrevitere å gå ned fra deres høye hest en gang i blandt å senke nesa si litt.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...