AO3 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Jeg trodde hele tiden jeg kom til å få jente. Vi ba ikke om å få vite kjønn på ul, så jeg hadde ikke noen grunn til å tro at det var jente, egentlig, jeg bare trodde det. Det er sikkert fordi jeg ikke har noen brødre, jeg har to søstre - så for meg var det liksom noe helt ukjent det med å få en gutt. Men det fikk jeg! Verdens skjønneste lille gutt. Av og til må jeg klype meg i armen for å skjønne det. Det er jo faktisk helt fantastisk. For en mamma med en tendens til å være en shop-a-holic er det helt klart mindre klær å velge i til gutt enn til jente - men jeg bare elsker å kjøpe lyseblå ting og tøffe dongeribukser og deilig, blå ull. Det skal bli en utfordring å bli guttemamma, for jeg aner ikke noe om det, men jeg får vel stille opp på fotballtreningene hvis det blir snakk om det. Og ønsker han å spille fiolin i stedet for å spille fotball, kan jeg i alle fall hjelpe til! *hehe* Det er sikkert "verre" for de som fikk vite feil kjønn på ul, men...
Tyra79 Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 jeg trodde også det var en jente, men det ble motbevist både ved ul og fødsel
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 med eldste var jeg sikker på jente, UL sa gutt, og ut kom en gutt. Med minste var jeg sikker på gutt nr 2, UL sa jente, og ut kom en jente...
AO3 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2009 Hehe, ja, jeg kan heller ikke skryte på meg noen spesielt god intuisjon!
^*^Ma85^*^ Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 jeg trodde fra dag en at jeg bar på en liten gutt! 2 ul sa jente, og pappaen bekreftet dette rett etter fødsel, men jeg var så sikker på gutt at jeg måtte lette på teppet og sjekke selv
3nydeligesmå Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Med eldste var eg heilt sikker på jente,(ville ikkje vite kjønn på ul)ut kom gutt. Med mellomste var eg sikker på gutt,ul sa gutt og ut kom det en gutt. Nr 3 var eg heilt sikker på gutt(klarte ikkje å sjå for meg noko anna)Ul sa gutt,og ut kom ei jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå