Gå til innhold

hva var fundus målet deres i uke 14,15?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som hadde livmor som gikk helt opptil navelen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 15 uker på mandag, har ikke fått målt SF enda, men jeg kjenner livmora rett under navlehøyde når jeg ligger på rygg.. jeg begynner å bli redd for at det er 2 inni der nå, hehe, syns ikke å huske at den var så høyt opp forrige gang!

Skrevet

jeg har et sf mål på 22 !! i uke 15+5. har livmoren opp til navlen

Skrevet

mistenker tvillinger jeg også...siden vi har eneggede tvillinger i slekta vår...og moren min skulle hatt tvillinger da hun fødte ei lita tulle for tre år sea...mn mistet den ene.. kan heller ikke huske at den var så stor i uke 15 med min datter...:/ mn skal til jordmor for en ekstra sjekk i mårra..og de skal bestille en tidligere ul til meg..;) så får vel svar på det om ikke så lenge...

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

what????????? når legen målte livmoren min i uke 14 var den 8 cm, nå er jeg 19 uker og den er 16 cm. har bare en inni der da.

Skrevet

..er det 1 eller 2 der inne, da..? ;o)

Ææææ, kjenner jeg får litt noia nå, det er så mange bekjente som har sagt "Du skal se det er 2 der inne!" ..hehe... Men på den annen side, så er det vel ikke usannsynlig at livmora blir raskere større 2 gang man er gravid, da..

Skrevet

ja ikke sant...det er det også...;))

jeg prøvde å måle selv i dag...fikk til 14 cm jeg da.. og livmora rekker meg opp til navelen...kjenner den tydelig..har gjort det siden uke 12..kan nesten ta hånden min rundt den..hehe..jaja..ikke rundt den da...men får den inn i håndflaten min liksom..bare..den er litt stor...;/ og er da som nevnt i uke 15...eller 14+1

Skrevet

Eg fekk tidlig stor mage sist gang og ALLE trudde eg hadde fleire inni der... Men da va berre ei STOR jenta... Husker ikkje tala nå... Men da eg va 6 mnd på vei såg eg ut så eg va sprikke klar, alikevel vokste magen mykje meir..

Skrevet

Min livmor rakk meg til navlen da jeg når jeg var på kontroll da jeg var 14 uker. På kontroll i uke 19 rakk livmoren meg fortsatt ikke lenger enn til navlen, men sf-målet var selvfølgelig en del cm større.

Sf-målet 15 cm i uke 14.

Har kun en inni der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...