Gjest Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Hadde EL nyttårsaften (er jeg veldig sikker på i hvertfall), og har IKM 14. januar. 4. eller 5. januar hadde jeg smerter i korsryggen som varte nesten hele kvelden, har ikke kjent noe etter dette. Lurer så fælt på om det har skjedd noe! Det var jo 10 dager før IKM, så kan vel ikke være et hint til at mensen kommer heller..? Har så lyst til å teste allerede nå, men må vel vente til IKM.. Har kjøpt sånne billigtester, og de slår vel ikke ut så tidlig som nå?
Huldretussa Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Gleder meg også til å teste! Fekk en haug med både el-tester og grav-tester i posten i dag.. Hadde EL 1.- eller 2. januar (trur eg) - men kjenner ikkje symptom på graviditet (berre litt stikk i magen av og til). Men så har eg hatt så masse utflod dei siste dagane! Er heilt nødt å gå med truseinnlegg heile tida. Er litt redd for at EL er nå istedet - men litt rart at El plutselig skal vere ei veke forsinka, har jo hatt veldig stabile sykluser til nå..Hmm... Tida vil vise!!
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har nesten ikke hatt utflod jeg, bortsett fra at det var litt i går. Man får bare stå på! Har heller ikke merket noe særlig til de mensmurringene jeg bruker å få når TR nærmer seg, og det er jo under en uke til nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå