Tingeling27 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 så MÅ jo ha sex hehe...noen som vet om det er større eller mindre sjanse for å bli gravid når man er syk?? erfaringer eller noen som vet??? haff...blir ett slit men hehe...Jeg bare MÅ *knis*
April07November09 Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Har ikke hørt at det skal ha noe å si..leste om en som var syk og hadde hatt sex en gang den måneden og ble gravid for ikke så lenge siden.. det er vist verre visst mannen har influensa, det kan gå ut over sædcellene. har også influensa og eggløsning på søndag. Så kjører på og håper på det beste=) Masse lykke til;)
Tingeling27 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2009 hehe vi får kjøre på mannen har heldigvis ikke blitt syk enda,men hadde ett lite håp om at sjansen var større å bli gravid når man er syk pga imunforsvaret er svekket...mener jeg leste det ett sted....tror det har med at vårt forsvar angriper sædseller eller noe i den dur?? men nå er jeg ute på tynn is kjenner jeg hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå